3583
Sök

Drog snuten igår

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
jo du ligger ju säkert o kör prick 90 tongue  , brukar faktist köra rätt lagligt annars , men de här va sent , och ja ville hem nån gång så då gick de kanske lite för fort..

4 Inlägg
24 augusti 2006
hehe.... de du inte har tänkt på är att dom kanske släppte dig
för att dom tyckte du körde dåligt å var rädd att du skulle skada dig själv eller nån annan =P
aja de är bara min lilla teori /Alex

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
kanske det wink

362 Inlägg
24 augusti 2006
Oki, en liten anekdot då, (om ni vet va de betyder) smile
Lyckades på fyllan låta en nybliven körkortsinnehavare prova min gammla Supra, å Lyckades naturligtvis flyga förbi en Laserkontroll i ganska exakt 196 km/h på 70-väg...
Ja vet att dom kände igen bilen och vem ägaren var (jag), men dom valde att inte följa efter.... Har heller inte hört ett dugg av Polisen angående den "incidenten",
så ja tror Säkert att du klarar dej undan...

Hade Gött å kör inte iHjäl dej... big_smile

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
hahah ok smile

Bilnörd
94 Inlägg
24 augusti 2006
Det där sissta om fylla och att låna ut bilen lät ju inte så jäkla smart om man vill hålla sig på den rätta sidan. Bara dumdristigt. Hoppas ni vet att många som läser......

Bmw - ett glädjepiller på hjul.

284 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
jo många som läser. men vem vet om vi ljuger?

8 883 Inlägg
24 augusti 2006
chrizz skrev:
Tycker du att det är tufft att smita eller? Jag förstår inte riktigt syftet med den här tråden mer än "ååh vad tuff jag var som körde ifrån polisen".

Patetiskt om jag får säga mitt...

Håller fullständig med dig, och 11 på natten? När klockan är 11 så är det i min värld förmiddag. 23:00 är kväll.

Fotograf på tierpidag.se

362 Inlägg
24 augusti 2006
BMW_M5 skrev:
Det där sissta om fylla och att låna ut bilen lät ju inte så jäkla smart om man vill hålla sig på den rätta sidan. Bara dumdristigt. Hoppas ni vet att många som läser......

Men vem fan har komme å påstått att ja e en Smart person????

Å om Ni nu skulle halka in på fyllekörning, kan ja tillägga att Min Bästa vän e död nu...
Turligt nog tog han ingen mer med sej i graven, och ett år efter den  händelsen Skicka ja en rattfylla i fägelset, så där har ni min inställning!

2003-09-30 Mattias "Malle" Edbom R.I.P. Ses i Helvetet...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
24 augusti 2006
NightblizZ skrev:
om ingen har märkt det så skrev ja faktist en fråga som va den största anledningen till att ja skrev tråden. och ska ja vara riktigt ärlig så skiter ja i vad ni tycker, för dom flesta hade nog gjort samma sak i mitt läge endå.

Varför skiter du i de om du skriver en tråd om de??? Bara för o vara häftig??? Mm grymt moget!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
24 augusti 2006
NightblizZ skrev:
jo många som läser. men vem vet om vi ljuger?

Jag tror du har hittat på allting för o verka tuff! Vart stod polisen efter vägen? Vart åkte du?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Os Difuntos
1 822 Inlägg
24 augusti 2006
Kanske inte så smart att skriva det då man ser ditt plåtnummer på en av dina bilder, L i pannan

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Administratör
11 911 Inlägg
24 augusti 2006
Vi avslutar här och trådskaparen får ställa sig i skamvrån och fundera på vad han har gjort wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök