jo du ligger ju säkert o kör prick 90 , brukar faktist köra rätt lagligt annars , men de här va sent , och ja ville hem nån gång så då gick de kanske lite för fort..
hehe.... de du inte har tänkt på är att dom kanske släppte dig för att dom tyckte du körde dåligt å var rädd att du skulle skada dig själv eller nån annan =P aja de är bara min lilla teori /Alex
Oki, en liten anekdot då, (om ni vet va de betyder) Lyckades på fyllan låta en nybliven körkortsinnehavare prova min gammla Supra, å Lyckades naturligtvis flyga förbi en Laserkontroll i ganska exakt 196 km/h på 70-väg... Ja vet att dom kände igen bilen och vem ägaren var (jag), men dom valde att inte följa efter.... Har heller inte hört ett dugg av Polisen angående den "incidenten", så ja tror Säkert att du klarar dej undan...
Det där sissta om fylla och att låna ut bilen lät ju inte så jäkla smart om man vill hålla sig på den rätta sidan. Bara dumdristigt. Hoppas ni vet att många som läser......
Det där sissta om fylla och att låna ut bilen lät ju inte så jäkla smart om man vill hålla sig på den rätta sidan. Bara dumdristigt. Hoppas ni vet att många som läser......
Men vem fan har komme å påstått att ja e en Smart person????
Å om Ni nu skulle halka in på fyllekörning, kan ja tillägga att Min Bästa vän e död nu... Turligt nog tog han ingen mer med sej i graven, och ett år efter den händelsen Skicka ja en rattfylla i fägelset, så där har ni min inställning!
2003-09-30 Mattias "Malle" Edbom R.I.P. Ses i Helvetet...
om ingen har märkt det så skrev ja faktist en fråga som va den största anledningen till att ja skrev tråden. och ska ja vara riktigt ärlig så skiter ja i vad ni tycker, för dom flesta hade nog gjort samma sak i mitt läge endå.
Varför skiter du i de om du skriver en tråd om de??? Bara för o vara häftig??? Mm grymt moget!
Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...