3436
Sök

Trådlös VGA till datorn. Nån som testat?

105 Inlägg
12 oktober 2009
Trådstartare
Jag såg att de börjat sälja trådlösa vga kit.
Skulle ju va skit bra om man kunda fixa det till datorn, för då kunde man ställa den i garderoben.

http://cgi.ebay.com/New-Iogear-GUW2015V … 35a3a3b8a7

Någon som har testat och kan berätta om det är bra eller ej?

Sleeper
3 084 Inlägg
12 oktober 2009
MEN det har jag snackat om hela tiden "fan va bra med trådlöst till skärmen för då kan man köra in monstret i garderoben" sa det till en polare i helgen...  haha fan vilken timeing.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 oktober 2009
Tänk på att den bara ska fungera för filmer UPP till 720p, alltså upp till hd ready samt att räckvidden är UPP till 30 fot, under optimala förhållanden alltså
Senast redigerat av Mortalis (12 oktober 2009)

Allmänt trevlig.
94 Inlägg
13 oktober 2009
Folk är så satans k*ta på allt som är trådlöst, helt sjukt! Min erfarenhet är att ju mer trådlösa prylar desto mer problem! Dessutom finns det inget som slår en gammal hederlig vga-kabel.

Men klarar man sig med div. störningar och förlust i bildkvalitet så fine! Jag har aldrig provat en trådlös överföring med bild ( i rimlig prisklass) som fungerat bra..

Skulle dessutom tippa på att den som allt annat kör på 2,4ghz bandet precis som "alla" andra trådlösa apparater man har hemma, not good..

105 Inlägg
13 oktober 2009
Trådstartare
jag kör då trådlöst från boxern in till tvn i sovrummet och det funkar bra. skönt att slippa dra en sladd igenom halva lägenheten i detta fall.
trådlöst är bra enligt min mening.

jag hade tänkt använda den trådlösa vga överföringen så jag kan placera datorn i garderoben. dels för att slippa oljudet från den och dels för att det blir snyggare utan burken. men jag vet ju fortfarande inte om de funkar.

Sök