Hej, tänkte göra en låda till mina JBL T545 som ska vara i en tuscon eftersom det ej finns nån hatthylla.
Är det viktigt hur många liter lådan blir på till ett par legendariska 3vägs T545.or som ska drivas med ett slutsteg(vet ej vilket ännu) eller är det bara att göra en låda som sitter som smäck i bilen. /Danne
Ja det påverkar basåtergivningen. Lite låda ingen bas. Minst 5liter. Sikta på 10-15 om du har plats!
Ok, tack Rickard, misstänkte att för liten inte var bra samtidigt kanske man inte ska ha för stor heller?? kör väl på runt 15 L då. plats finns det gott om...
Dessa är dock gjorda för att spela open air..En stor låda är ingen direkt fara då man kan placera dem direkt i hatthyllan på en sedan bil utan att det låter illa. Det som är mera viktigt är att det är "tätt" mellan baksidan och framsidan av elementet.
Ok, ja sist jag använde dom så hade ju jag dom i en sedan ("raggazon") bästa är kanske om jag kan få till en snygg stabil hylla o fästa där bak på min nu icke sedanbil då o dra dit T545.orna utav helv--e bara:D