3351
Sök

Lådritning GOLF III

51 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
Hejsan jag undrar om någon här inne har en bra lådritning till en GOLF III GL
Sitter och försöker räkna ut en bra låda själv men tänkte kolla om någon här inne har gjort någon grym låda
så man kanske kan få lite tips hur den skulle kunna bli!
Just nu är det mest tänkt för en bas men kanske två vi får ser vad ekonomin säger!
Helst ska den inte bygga ut för mycket alltså inte för stort djup, så ni alla som har byggt till en golf eller har en kompis som gjort det kom gärna med bilder ritningar och tips!

-sommar ska de va....
4 528 Inlägg
24 oktober 2009
Gjorde en enkel låda i träskivor bak i vänstra utrymmet på min 3;a. Kolla under mina bilar....
Senast redigerat av eastmotorsport (24 oktober 2009)

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

51 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
Den ser riktigt grym ut:) Hur många liter är lådan på? tycker lådan ser väldigt liten ut
Senast redigerat av linusp (24 oktober 2009)

-sommar ska de va....
4 528 Inlägg
24 oktober 2009
linusp skrev:
Den ser riktigt grym ut:) Hur många liter är lådan på? tycker lådan ser väldigt liten ut

Originallådan till denna 10" var väldigt liten men som jag mätte med vätska vra denna som jag gjorde lika stor som den.

51 Inlägg
24 oktober 2009
Trådstartare
behöver en låda som är runt 27-29 liter och då tror jag denna blir för liten

-sommar ska de va....
4 528 Inlägg
24 oktober 2009
linusp skrev:
behöver en låda som är runt 27-29 liter och då tror jag denna blir för liten

Nyttjar du även framdelen av lådan där jag har steget så har du lätt den volym du vill ha.

77 Inlägg
24 oktober 2009
Men snälla.... va har du för bas/basar?? lixom de som gäller när man räknar ut en låda inte va de är för bil...... jag har oxå byggt en låda till en golf 3a men va säger att den passar dig???

51 Inlägg
25 oktober 2009
Trådstartare
Vet jag väl också? men nu sökte jag en låda / tips om en baslåda som passar bra in i en golf, säger väl inte att jag ska göra en exakt lika dan? vill ha tips och ideer sedan får man anpassa den efter sin egen bas?

Sök