3427
Sök

Biltemas solfilm?

150 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
Tjena, Tänkte tona rutorna på våran 745a. Är Biltemas toning bra för 39 kr? Täcker den hela rutorna?

16 197 Inlägg
28 oktober 2009
att solfilm för 39 kr skulle va bra??   de kan du nog svara på själv om du tänker efter.

å om de räcker till rutorna kan man ju lätt kolla.. ta en tumstock å mät.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

398 Inlägg
28 oktober 2009
Är det biltemas återanvändningsbara eller är det den vanliga? Men om det är den återanvändningsbara så funkar den fint och är lätt att applisera och så tror jag att du behöver köpa två rullar tongue

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

244 Inlägg
28 oktober 2009
Den kan ha en tendens att släppa i kanterna den återanvändningsbara. Det löser du genom att ta lite genomskinligt nagellack smile. Annars är det väl inga större problem med filmen, men bäst blir de om man lämnar in det till nån som kan det så klart.

961 Inlägg
28 oktober 2009
har använt swedols toning till alla mina bilar , tycker den är klart bäst

Pure DieselPower

150 Inlägg
28 oktober 2009
Trådstartare
Aa okey, Ja tänkte på detta:

Solskyddsfilm
Återanvändbar. Skyddar mot starkt solljus och insyn. Lätt att applicera på alla typer av glas. Mått: 50 x 300 cm. Levereras med monteringsanvisning och gummiskrapa.

Är den tillräkligt stor för bakrutan på en 745a?

Ska ju ha de på min första bil så har aldrig gjort de innan.  smile
Senast redigerat av BiddarN (30 oktober 2009)

150 Inlägg
30 oktober 2009
Trådstartare
Btw är det jätte svårt att göra för någon som nästan aldrig gjort det innan? smile

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
30 oktober 2009
BiddarN skrev:
Btw är det jätte svårt att göra för någon som nästan aldrig gjort det innan? smile

Enligt mig så är det busenkelt att göra om man använder biltemas återanvändbara solfilm smile
Senast redigerat av THEBADGUY (30 oktober 2009)

Allt för den där jävla hatten!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
30 oktober 2009
simpelt  och blir bra resultat utifrån men  innifrån är de väldigt grummligt  på min bil så ser jag  inte bilarna bakom...  men men de är  iaf värt dom pengarna

244 Inlägg
30 oktober 2009
Skitenkelt, men det är bra om man är två i alla fall. Om man har nån jobbig bakruta eller liknande.

Das vas das das
179 Inlägg
31 oktober 2009
talibangran skrev:
har använt swedols toning till alla mina bilar , tycker den är klart bäst

+1

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

Sök