Tänkte lacka om bilen nu i vinter.. har så grymt svårt att bestämma mig!
Det är inte billigt, och jag har inte hur mycket pengar som helst.. så tänkte komma undan lite billigare genom att lacka halva bilen! Som jag även tycker är väldigt snyggt
Sen så är det ett j'vla jobb att få en ny färg i HELA bilen, tex dörrar,motorrum med mera..
Så ja skulle gärna vilja ha förslag på hur man kan lacka bilen, har en paint bild på min sida som jag gillar.. spana gärna in den och säg vad ni tycker !
Ge förslag och inget tjat om att ja ska lacka som ja själv tycker, för ja vill ha fler alternativ !
om någon undrar nått om kjolarna så ta det över pm !
Tjena har suttit o tittat på din bil nu.Jag tycker du ska lacka den ungefär som bilden du hade gjort men inte så långt fram.Tycker du ska dra ner den lite snyggare på framdörren.
Dude, no offense!!! Men de va inte snyggt 2 färgat kan va snyggt ibland. Men inte svart/silver på de viset...men jag är glad för hel lack & inte massa 2 delat m.m så ja röstar nog ner ditt lack förslag
Tycker bilen ser bra ut som den är bara lacka ner listerna annars tycker jag en hellackering ganska svårt att skilja på 2färger snyggt.. Har en kompis som kör v70 kan se om jag hittar nån länk, han har taket huven svart