3362
Sök

Besluts-ångest ang Lack !

218 Inlägg
25 oktober 2009
Trådstartare
Tjena!

Tänkte lacka om bilen nu i vinter.. har så grymt svårt att bestämma mig! yikes

Det är inte billigt, och jag har inte hur mycket pengar som helst.. så tänkte komma undan lite billigare genom att lacka halva bilen! Som jag även tycker är väldigt snyggt big_smile

Sen så är det ett j'vla jobb att få en ny färg i HELA bilen, tex dörrar,motorrum med mera..

Så ja skulle gärna vilja ha förslag på hur man kan lacka bilen, har en paint bild på min sida som jag gillar..
spana gärna in den och säg vad ni tycker !

Ge förslag  smile och inget tjat om att ja ska lacka som ja själv tycker, för ja vill ha fler alternativ tongue!

om någon undrar nått om kjolarna så ta det över pm !

218 Inlägg
26 oktober 2009
Trådstartare
27 st som kan han sagt vad dom tycker wink men ingen säger nått tongue Kom igen nu!
är det nått att ha eller bara att kasta i sjön?

128 Inlägg
26 oktober 2009
Den bilden som du har gjort gillade inte jag för fem öre tongue annars kan du ju göra tex. taket och huv svart/mörkgrå
Senast redigerat av Simon0 (26 oktober 2009)

218 Inlägg
26 oktober 2009
Trådstartare
Simon0 skrev:
Den bilden som du har gjort gillade inte jag för fem öre tongue annars kan du ju göra tex. taket och huv svart/mörkgrå

okioki, jaa de kan ju också vara nått ! smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 oktober 2009
Bli med upp till garaget någon dag och ta med dig en låda öl, så ska vi nog kunna få din bil "röer och finer" med Falu rödfärg wink

Skämtåsido, Huv och tak i någon annan färg..eller iaf i en mörkare nyans. Men min fantasi är det inget vidare med, ska fundera på det smile

Mvh Michael

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

218 Inlägg
26 oktober 2009
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Bli med upp till garaget någon dag och ta med dig en låda öl, så ska vi nog kunna få din bil "röer och finer" med Falu rödfärg wink

Skämtåsido, Huv och tak i någon annan färg..eller iaf i en mörkare nyans. Men min fantasi är det inget vidare med, ska fundera på det smile

Mvh Michael

okajj, ja det kanske vore en bra idé ! Kan tänka mig att de gått åt för många flak uppe hos din röda best.. På tiden att de händer nått nu;)

831 Inlägg
29 oktober 2009
Hela havet stormar! Orginellt? Ja. Snyggt? Tveksamt.

Saabvilde!
1 708 Inlägg
30 oktober 2009
schruttan skrev:
Larsson_Power skrev:

Mvh Michael

okajj, ja det kanske vore en bra idé ! Kan tänka mig att de gått åt för många flak uppe hos din röda best.. På tiden att de händer nått nu;)

Haha! Jag lovar dig, jag har inte druckit en enda öl när jag skruvat med SAABen.. och det är sant wink

Mvh

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Mensa -09
132 Inlägg
30 oktober 2009
njaa, hade nog försökt spara ihop pengarna till hellack istället.

Röda bilar är SNABBAST!

272 Inlägg
1 november 2009
Som Simon0 sa, huv + tak i en annan kulör. Skulle bli fint!

Alternativt underdel i en kulör, överdel i en annan.

Drifting Streetrace
225 Inlägg
1 november 2009
håller me ovanstående! underdelen i mörkare nyans ger ju ett grymt utseende!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

hellaflush!
1 266 Inlägg
1 november 2009
hmm, jag tycker du ska behålla den i en färg faktiskt, lite tråkigt, men stilrent. smile

218 Inlägg
2 november 2009
Trådstartare
tackar för svar, den kommer inte att bli lackad i huv,tak,vinge osv ..

Antigen hel-lack eller någon snarlik den lacken som ligger på min sida smile

558 Inlägg
2 november 2009
lacka hela bilen:)

57 Inlägg
2 november 2009
Tjena har suttit o tittat på din bil nu.Jag tycker du ska lacka den ungefär som bilden du hade gjort men inte så långt fram.Tycker du ska dra ner den lite snyggare på framdörren.

979 Inlägg
2 november 2009
Dude, no offense!!! Men de va inte snyggt hmm 2 färgat kan va snyggt ibland. Men inte svart/silver på de viset...men jag är glad för hel lack & inte massa 2 delat m.m smile så ja röstar nog ner ditt lack förslag smile

Hpc

218 Inlägg
3 november 2009
Trådstartare
Tack för förslag smile fick ett tips på hur ja kunde lacka ! tongue gärna fler tas imot.. vore riktigt snällt om nån/några orkade dra en snabb skiss i paint ! tongue

"Så ja skulle gärna vilja ha förslag på hur man kan lacka bilen" smile
kom igen nu

TurboFREAK
291 Inlägg
4 november 2009
Tycker bilen ser bra ut som den är bara lacka ner listerna wink
annars tycker jag en hellackering ganska svårt att skilja på 2färger snyggt..
Har en kompis som kör v70 kan se om jag hittar nån länk, han har taket huven svart

MVH/Ante

Redigerat

Hittade här har du och kika
http://www.garaget.org/?car=174836
Senast redigerat av ante_green (4 november 2009)

Kolla in mitt projekttråd och kommentera gärna!
Bmw 320i e30 turbocoupe -85
Ta en titt på bilen Bmw 320i turbocoupe

4 005 Inlägg
4 november 2009
Tycker du ska spara pengar, köp en hellackering och lacka samtidigt ner alla jävla fula gråa lister wink *förlåt*

Sök