2678
Sök

Bonna mek /tattar meck tip

24 Inlägg
12 november 2009
Inget jag gjort men hört, Ifall en av drivknutarna börjar ge upp sätt tex den högra på den vänstra och tvärt om, då  ska det inte kanka i dem längre.

Och nej bara för man bor i Eslöv så lagar man ej allt med bonnameck/tattarmeck:P

1 482 Inlägg
12 november 2009
Blanda bananer i motoroljan är kanon om motorn börjar låta illa wink

BLT Service
Theracords Music Label

NissanMotorsport
12 november 2009
Det är väl att fästa grillen med stripes och batteriet med spännband tongue

SpeedFreakz Sweden
1 778 Inlägg
12 november 2009
Hockey puckar funkar kanon som universal bussningar:D Använde det som bussning till stöd lagret på mercan, och som bakvagns bussningar på e34orna ja haft. Och nu som genomslags gummin på åpeln. Funkar kanon:)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu

653 Inlägg
13 november 2009
silvertejp löser allt smile

Smoke tires not drugs

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
13 november 2009
Funkar inte släggan? Te en större!

Rock'n Roll

Fd Bannad
657 Inlägg
13 november 2009
TenZer skrev:
Funkar inte släggan? Te en större!

Exakt!

Lossnar det inte med en liten hammare så slår man hårdare med en stor! Om prylen man slår på nu går sönder så skulle den/det säkert bytas ändå.

annars så kör man en spricka på en skoterskruv och sätter ihop den igen med buntband och träskruv!

Märkesbög

474 Inlägg
13 november 2009
kör tills det rasar och byt sedan bil

Volvo S60 2.5T AWD

243 Inlägg
13 november 2009
Rand skrev:
hade en moppe en gång gjorde en egen ljudämpare.. öl burk med en jävla massa hårstrån ifrån min systers dockor big_smile satan va tyst den blev big_smile haha

HAHAHAHAHHAHAAHHA fyfaaan va klockren! HAHAHAHAHA stackars små dockor:D va sa syrran om det? HAHAH

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
13 november 2009
Silvertejp och ståltråd.
Finns inte mycket det inte löser. wink

1 436 Inlägg
13 november 2009
MIG1408 skrev:
Det är väl att fästa grillen med stripes och batteriet med spännband tongue

Funkar på 850n. Batteriet var dött så då har man vad man har och det var polarens batteri. Problemet var att den var för stor för att passa i fästet, men bara klämma fast och dra ett spännband runt. Gick genom bes så förr förra veckan!

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

778 Inlägg
13 november 2009
Rand skrev:
hade en moppe en gång gjorde en egen ljudämpare.. öl burk med en jävla massa hårstrån ifrån min systers dockor big_smile satan va tyst den blev big_smile haha

blev hon tyst eller mopeden roll

105 Inlägg
13 november 2009
som ni redan har sagt.. Egentligen är de inte så svårt! Silvertejp å buntband GASA TE DE RASAR, sedan köp nytt big_smile

www.GrenhageFoto.se
Over and out
Erik

Xenoholic
2 559 Inlägg
13 november 2009
Det låter som att  man ska passa sig för att köpa bilar som ni ägt lol

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Fattig student
1 282 Inlägg
13 november 2009
Noxxer skrev:
Blanda bananer i motoroljan är kanon om motorn börjar låta illa wink

Skitbra mot slirande automatlådor med.. (Ett tag iallafall big_smile )

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

1 436 Inlägg
14 november 2009
Aerocombi skrev:
Det låter som att  man ska passa sig för att köpa bilar som ni ägt lol

Finns ingen förutom skroten som äger mina bilar efter mig. wink

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

744 Inlägg
15 november 2009
Jag tappade avgassystemet på förra vinterbilen, det hängde jag upp med ett avskuret skosnöre, fungerade bra smile

Sök