3608
Sök

Rayzer - extraljus?

www.klockren.nu
476 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
Någon som testat dessa eller? Isf va de nåt att ha?
http://www.smidigt.se/rayzer-smarta-ext … ilen/4560/

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Körv
3 535 Inlägg
18 december 2009
Kostar ju därefter också.,

Truckdriving Man

www.klockren.nu
476 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
decib3L skrev:

De är sant, men är dom bra?

Körv
3 535 Inlägg
18 december 2009
FordeveR skrev:
decib3L skrev:

Ja det tror jag nog. Såvitt jag vet så funkar det bra. Men i mina ögon inte värt 7500:-

Truckdriving Man

www.klockren.nu
476 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
decib3L skrev:
FordeveR skrev:
decib3L skrev:

Ja det tror jag nog. Såvitt jag vet så funkar det bra. Men i mina ögon inte värt 7500:-

Ja de är ju onekligen mkt pengar, har inte tänkt köpa de nu utan va mer nyfiken på om dom funkar så bra som dom vill få de att låta

1 749 Inlägg
18 december 2009
Jag har aldrig sett dem på någon bil i alla fall :s

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Körv
3 535 Inlägg
18 december 2009
Vet att jag sett en bil här på garaget med dessa. En VW Caddy -09 orange om jag minns rätt. Han köpte bilen ny och fixade med den direkt typ tongue skitsnygg iaf smile

Truckdriving Man

4 005 Inlägg
18 december 2009
Jag läste ett test från vi bilägare när de där kom för några år sedan. De var inte alls bra. Tydligen så sabbade fönsterrutan all ljusgenomstrålning så det hjälpte inte så mycket som vanliga extraljus. Dock lyste de upp mer såklart.

Men att betala ~6000kr på bilia känns ju sådär...

www.LynxTalk.se
420 Inlägg
18 december 2009
Har testat dom där när dom satt i en Skoda Superb. Jag tror inte det finns något mer onödigt man kan sätta pengar på. Dom lyser upp lite just framför bilen, men någon längd på lyset blir det inte.
Bara skräp det där. Ska man ha extraljus är det lika bra att köpa ordentliga på en gång. Bosch Bigknick, NBB Alpha, Hella 3003 m.m. Dom där små fjärrljusramperna som finns är också bara skräp. Dålig räckvidd på alla jag kollat på/ testat. Rejäla lampor är det som gäller om man vill ha bra ljus.

Skruvar hellre i skotrar!
www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!

Sök