3217
Sök

Vi som fått fel behandling av Garaget.org ?

158 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
Tycker en sak är så fruktansvärt jävla märkligt.. Att de moderatorer som ska godkänna bilar, verkar vara helt jävla inkompetenta?? GROVA ORD, SJÄLVKLART..

Skulle lägga upp min Volvo 740 nu, ( min andra ) Som jag har som rullande projekt under vintern..

Den blev permanent låst av anledningen ( Vinterbil/ Ointressant objekt / Dåligt skick )

Vinterbil? Kan inte Motherfuking garaget.org DEFINERA det lite? PelleExempelsson med sin v70r på vintersulor, är inte det en vinterbil då? Eller är Vinterbil En bil som köps inför vintern och körs slut på innan sommaren? Då vore det jävligt bra om de kunde skilja på det, för min ska jävlar inte köras slut på.

Så då kan vi ju utesluta min bil från Garagets defenition på "vinterbil" ?

Ointressant Objekt,  ja ursäkta mig men Mitt Ointressanta objekt råkade gå från bes i aug med blanka papper utan anmärkningar.. Och det är väl upp till medlemmarna att tycka det är ointeressant? Bara för att det sitter någon moderator som har hat mot äldre volvo men släpper igenom orginala Nissan bilar med rost utan problem.. Vad fan är det för stil då?

Dåligt skick.. Jag tror min bil hör till Medel vad det gäller skicket över garagets alla reggade 740 bilar..

Tycker ni det är rätt eller fel? Är det fler än jag som varit med om liknande situationer?

( Bevis på att ModeratorAvd gärna försöker få bort bilar, Även min 740 16v blev tagen offline 3 ggr.. Först var det bilderna, sen var det infon, Sen var det helt plötsligt skicket?

Lite underhållande då jag sett många bilar utan någon info alls..

Jag har jävlar tröttnat SJUKT mycket på det här, Garaget.org är till för BilEntusiaster, Och då ska alla jävlar behandlas lika!

( Sj klart så ska det finnas en gräns, genomrostade 740 med sprayfärg på stöder jag givetvis inte )
Senast redigerat av Robbs_ (30 december 2009)

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.

DFFL
9 020 Inlägg
30 december 2009
Do you want some cheese with that wiiiiiiine?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
30 december 2009
FireTraXX skrev:

Yes please!..big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
30 december 2009
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

Yes please!..big_smile

http://tvtropes.org/pmwiki/pub/images/grilled-cheese-invitatational-oakland.gif

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
30 december 2009
FireTraXX skrev:

du och dina skumma kommentarer ; )

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
30 december 2009
Robbs_ skrev:
Tycker en sak är så fruktansvärt jävla märkligt.. Att de moderatorer som ska godkänna bilar, verkar vara helt jävla inkompetenta?? GROVA ORD, SJÄLVKLART..

Skulle lägga upp min Volvo 740 nu, ( min andra ) Som jag har som rullande projekt under vintern..

Den blev permanent låst av anledningen ( Vinterbil/ Ointressant objekt / Dåligt skick )

Vinterbil? Kan inte Motherfuking garaget.org DEFINERA det lite? PelleExempelsson med sin v70r på vintersulor, är inte det en vinterbil då? Eller är Vinterbil En bil som köps inför vintern och körs slut på innan sommaren? Då vore det jävligt bra om de kunde skilja på det, för min ska jävlar inte köras slut på.

Så då kan vi ju utesluta min bil från Garagets defenition på "vinterbil" ?

Ointressant Objekt,  ja ursäkta mig men Mitt Ointressanta objekt råkade gå från bes i aug med blanka papper utan anmärkningar.. Och det är väl upp till medlemmarna att tycka det är ointeressant? Bara för att det sitter någon moderator som har hat mot äldre volvo men släpper igenom orginala Nissan bilar med rost utan problem.. Vad fan är det för stil då?

Dåligt skick.. Jag tror min bil hör till Medel vad det gäller skicket över garagets alla reggade 740 bilar..

Tycker ni det är rätt eller fel? Är det fler än jag som varit med om liknande situationer?

( Bevis på att ModeratorAvd gärna försöker få bort bilar, Även min 740 16v blev tagen offline 3 ggr.. Först var det bilderna, sen var det infon, Sen var det helt plötsligt skicket?

Lite underhållande då jag sett många bilar utan någon info alls..

Jag har jävlar tröttnat SJUKT mycket på det här, Garaget.org är till för BilEntusiaster, Och då ska alla jävlar behandlas lika!

( Sj klart så ska det finnas en gräns, genomrostade 740 med sprayfärg på stöder jag givetvis inte )

visst e de lite surt hmm min gamla van blev låst men men xD sket i vilket sen smile ta och snacka med någon moderator lr chrizz ?

158 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
Är ju helt jävla sjukt vilken seriös nivå folk håller, hade väl hoppats på något mer seriösa människor neutral

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
30 december 2009
Lägg upp en bild på hur hinken såg ut då

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

9 108 Inlägg
30 december 2009
Inte jag som låst den men till att börja med var det extremt kassa mobilbilder (bästa bilden: http://geting.se/viewimage.php?image=21 … 715575.jpg ) så hur ska man rättvist kunna bedöma skicket på den hade du tänkt? Vänta med att lägga upp bilen tills du har vettiga bilder på den. Speciellt när det gäller en av garagets vanligaste bilmodeller som folk börjar tröttna på.

Låser med hänvisning till denna tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30235

Sök