3043
Sök

Usb:t minet vill ej funka på min sterio

534 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
Hej

jag har en pioneer DEH-2100 och mitt usb mine ett sandisk med 16 gig ja har lagt in mappar med musik på den men de vill inte funka på sterion för en ska ju kunna blädra igenom mappar om ja inte fattat helt fel ? nån som vet va de kan va för fel eller kan ja inte ha mappar på minet ?
Senast redigerat av cheva_raggare (30 december 2009)

2 665 Inlägg
30 december 2009
Jo mappar ska du kunna ha.

Kolla så du inte har något konstigt filsystem! O kolla bruksen vad som funkar.
Det har spökat för bekanta till mig.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Smålänning
7 887 Inlägg
30 december 2009
VAd är det för stereo för det 1:a?

På min Clarion bläddrar man i mappar med upp och nerpilarna, och byter låt med höger/vänster...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

534 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
en pioneer DEH-2100 står i första inläget smile men de står error och nåt mer inan eller efter kommer inte ihåg hmm eller man måste kanse ha nåra låtar och inte bara mapar ?

4 693 Inlägg
30 december 2009
cheva_raggare skrev:
en pioneer DEH-2100 står i första inläget smile men de står error och nåt mer inan eller efter kommer inte ihåg hmm eller man måste kanse ha nåra låtar och inte bara mapar ?

Hehe, antagligen wink

Booyakasha!

16 197 Inlägg
30 december 2009
kanske e så att den inte klarar av ett 16 gig minne elle så e de fel typ av "format" på de..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Lackerarjävel
5 Inlägg
30 december 2009
Som Rickard-v skriver så e de fel fil system på  USBminnet, har hänt för mig  ett par gånger, kör in minnet i datorn och formatera om det till ett annat filsystem så ska de funka utan problem.

534 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
men ja har låtar i maparna ^^ menar måste man ha nåra låtar utanför ? så sterion börjar som spela eller va man ska säga ? big_smile

4 693 Inlägg
30 december 2009
cheva_raggare skrev:
men ja har låtar i maparna ^^ menar måste man ha nåra låtar utanför ? så sterion börjar som spela eller va man ska säga ? big_smile

Jaha haha! Nej det tror jag inte. Testa med ett mindre, det fick jag göra på min stereo.

Booyakasha!

534 Inlägg
30 december 2009
Trådstartare
okej okej ^^ men de är format fat32 eller ska de va nåt annat? sterion ska klara 250 gig ^^  enligt instruktionen wink

Lackerarjävel
5 Inlägg
30 december 2009
cheva_raggare skrev:
okej okej ^^ men de är format fat32 eller ska de va nåt annat? sterion ska klara 250 gig ^^  enligt instruktionen wink

Prova formatera från fat32 till NTFS  så bör spelaren kunna ta minnet.

303 Inlägg
30 december 2009
På min (inte likadan, men iallafall) var det så att den bara klarade musikfiler med max 192kbps. hade låten högre stod det "ERROR 13" , å kunde inte läsa...
kanske något sådant?
Senast redigerat av amazonsimme (30 december 2009)

534 Inlägg
534 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
de står error 23 och ja formaterade om de till ntfs men de vil inte funka sad med 2 gigs minet fast inte nåra mapar de funkarklokrent smile och ja tog samma låtar som de fast ja har dom i en map på de andra 16 giget

Sök