2586
Sök

Viktigt Batteri R32 2006, Vart Fan Ligger Den???!!!!

32 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
tja allihopp, har problem med mitt bilbatteri, har en vw golf r32 2006 och hittar inte BATTERIET!
snälla behöver hjälp så fort som möjligt!!
mvh

Lastbilschaffis
64 Inlägg
3 januari 2010
Men herregud, har du ingen instruktionsbok? Annars kan du alltid kolla på sidan www.justfuckinggoogleit.com

Kolla framåt! Det som händer i backspegeln får du läsa om i tidningen dagen efter!

Saab älskare!
4 597 Inlägg
3 januari 2010
Varför 3 trådan om samma?

Trafikledare
563 Inlägg
3 januari 2010
Batteriet ligger förmodligen inte, utan står...

Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
3 januari 2010
NisseCarlsson skrev:
Men herregud, har du ingen instruktionsbok? Annars kan du alltid kolla på sidan www.justfuckinggoogleit.com

Go nisse, go nisse wink

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

1 867 Inlägg
3 januari 2010
Ryck sittdynan i baksätet så hittar du nog det du letar efter wink

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Lastbilschaffis
64 Inlägg
3 januari 2010
speedfreak racing skrev:
NisseCarlsson skrev:

Go nisse, go nisse wink

Ja men seriöst eller? tongue Om han inte ens hittar sitt batteri så börjar man ju änna undra lite..

Kolla framåt! Det som händer i backspegeln får du läsa om i tidningen dagen efter!

32 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
tack
men jag har självklart googlat det först och hitta att den skulle liggai backluckan, men nu har jag ett annat problem, backluckan går ej att öppna pga ngn konstig anledning, den har inget lås utan är "automatisk"
och för det andra så kollade jag i självfallet igenom instruktionsboken men fann inget om just R32 där utan bara om de andra modellerna, helt pantad är man väl inte!
frågan är nu hur fan man ska få upp luckan ???!!! :@

32 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
och btw så låg den inte under sittdynan i baksätet koop ! hmm

Sök