tja jag hade tänkt köpa en bil och börja bygga lite ljud i den .. vad finns de för bra bilar i 30-40:000kr som duger till en Ljudbil ? vill hällst inte ha en "plastbil" som skramlar ?? tack på förhand // Thim
kompisen har en Bmw 5-serie. den är Dyr att försäkra, iofs V12 i den Annars har jag hört att Saab skall vara bra. typ nyare 900-modellen. Se nu till att du tar en bil som sväljer 6,5or med en vettig montering som är lätt att förbättra. Kan vara lite struligt att få in 6,5 i bilar med 5,25 uttag= mycket jobb.
kompisen har en Bmw 5-serie. den är Dyr att försäkra, iofs V12 i den Annars har jag hört att Saab skall vara bra. typ nyare 900-modellen. Se nu till att du tar en bil som sväljer 6,5or med en vettig montering som är lätt att förbättra. Kan vara lite struligt att få in 6,5 i bilar med 5,25 uttag= mycket jobb.
de e inget fel med att bygga i en gammal vanlig hederlig 240,, en kompis till mig gjorde det och vart väldigt snyggt i bagaget samt att trycket i kupé var verkligen riktigt bra, 8 st rockford punch:are insmackade i 240:n och nåra diskanter mm, fast det var ganska timmar nerlagd på den då, men det är sånt man får ta sig tid att göra så de inte blir dåligt ,, men en sak som har mkt med ljudet's kvalite är hur du isolerar och sånt,, du kan ju få bra ljud i praktiskt taget vilken bil som helst.. men det är ju inte så värst skönt att ha baklysen och nummerskylt och innertak som ligger och smattrar til basen,, då är det lika bra att sitta och lyssna på nå små sketna 6:9:or sådeså
VOLVO 4-Life! AKTA,, så du inte fastnar i kardanryckarsnöre