3431
Sök

Köpråd: Olika "halvnya" prestanda / lyxbilar?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
9 januari 2010
Trådstartare
Tack för alla tipsen!

JAg håller med om mercedes interiörerna i de flesta av deras modeller men cl interiören ser helt okej ut enligt mig.

Har också hört att E60 M5 drar grönjävligt med soppa men den är ändå utanför budgeten så smile

Cadillac STS sneglade jag lite på men om det ska vara värstingen så är den bra dyr! Utanför budget =/ Hade varit fränt annars! smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

OEM <3
6 957 Inlägg
9 januari 2010
BMW 535D hade jag valt utan att tveka!! Ska själv äga en sån tänkte jag nån gång big_smile
För övrigt..hur är det att ha en E38? skulle vara en fräck vinterbil..billiga är dom med.

OEM <3

fotograf
119 Inlägg
9 januari 2010
1st bmw 535d m-sport och shadowline, sänka+löjligt feta fälgar+tona rutor. sen äre bara ut och glida big_smile!
den har ju modern teknik, bra motor och bra bränsleförbrukning haha vad nu det spelar för roll wink
sen har du ju redan din s4an att leka med
Senast redigerat av j0cke90 (9 januari 2010)

3 627 Inlägg
10 januari 2010
Sen har du Lexus GS430.

Har väl en V8a på 286hk om jag inte missminner mig, petar iväg till hundra på ca 6sek vilket är helt klart acceptabelt tycker jag iaf smile Sen har du ju driftsäkerhet som ingen annan tillverkare kommer i närheten av, dessutom är den riktigt välutrustad och dessutom snygg wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

39 Inlägg
10 januari 2010
varför inte en Audi A8 4.0TDI? ex: http://www.blocket.se/goteborg/AUDI_A8_ … 14&w=3

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
10 januari 2010
Av de bilar du listade i första inlägget hade jag nog valt 535:an av den anledningen att den förmodligen har lägst drift/underhållskostnad. För står det ett M/S/RS/AMG på bakluckan så kostar ofta reserv/slitdelar det dubbla, bromsklossar, service, you name it blir dyrare enbart för att det är en s.k sportmodell. Men om du har cash i överflöd så finns det säkert roligare bilar än 5-serie dieseln. S4:an är väl en stabilare året runt bil än AMG:n t.ex som förmodligen ligger och tuggar på antispinn konstant så fort det blir lite kallt. RS4 hade jag nog avrått ifrån då de ofta är plågade/skruvade och kostar hutlösa summor att reparera om detta behövs.

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

2 182 Inlägg
10 januari 2010

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

1 798 Inlägg
10 januari 2010
får nog säga 535 D jag också de är grymma dieslar i dem

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

1 570 Inlägg
10 januari 2010
dieselmerca?
http://www.leblogauto.com/images/dsc_0178.jpg

Sök