3842
Sök

Stulen bil med trasigt tändningslås

18 Inlägg
16 januari 2010
Trådstartare
hej jag fick min bil stulen för nån månad sen och den kom tillbaka idag men problemet är att tändnings låset är "bort" smile och jag måste då byta/köpa nytt till min fråga då. vad kostar det ungefär och kan jag göra det själv isåfall var kan jag hitta delarna?

123 Inlägg
16 januari 2010
KizZ skrev:
hej jag fick min bil stulen för nån månad sen och den kom tillbaka idag men problemet är att tändnings låset är "bort" smile och jag måste då byta/köpa nytt till min fråga då. vad kostar det ungefär och kan jag göra det själv isåfall var kan jag hitta delarna?

vad är det för bil

18 Inlägg
16 januari 2010
Trådstartare
mazda 323f -92

Fattig student
1 282 Inlägg
16 januari 2010
Hur fick du tillbaka bilen? Försäkringsbolaget eller kom tjuven och lämnade tillbaka den?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

18 Inlägg
16 januari 2010
Trådstartare
polisen ringde och sa att dom hade hittat bilen på en parkering

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 januari 2010
Detta är inte avancerad motorteknik!  flyttar

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

1 517 Inlägg
16 januari 2010
Går att hitta på  www.returbilen.se om du har myligheten att köra /åka dit.  annars finns det mekenomen.

annars har ni säkert nån skrot smile
Senast redigerat av Tubbex (16 januari 2010)

&#9602; &#9603; &#9605; &#9606; &#9607; &#9609; 100%

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
16 januari 2010
Här har du massor med tändningslås!!

http://www.laga.se/resultat.aspx?delkod … ilkod=3215

832 Inlägg
16 januari 2010
Kom ihåg att kolla så den inte är anmäld stulen längre för det hände när någon stal morsans bil och hon fick tillbaka den efter någon dag. Hon åkte  en stulen bil i 4 månader innan dom upptäckte det.

Men som sagt tändningslåset är väll inget större problem att få tag i på en skrot eller så.

Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"

18 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
Lurken_85 skrev:
Kom ihåg att kolla så den inte är anmäld stulen längre för det hände när någon stal morsans bil och hon fick tillbaka den efter någon dag. Hon åkte  en stulen bil i 4 månader innan dom upptäckte det.

Men som sagt tändningslåset är väll inget större problem att få tag i på en skrot eller så.

det va polisen som ringde och dom sa i slutet av samtalet att dom skulle skriva den som icke stulen

18 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
Tack för all hjälp nu ska vi se om vi kan få skiten att rulla igen xD

Sök