===Update===
Sådär nu är det dags för en liten uppdatering.
Nu i helgen så har jag sysslat med baslådan för att få den helt klar, den skulle dämpas innuti och kläs med högtalarmatta på utsidan.
Så det var bara att montera ur basarna först då, och sen spraya på lite lim och fästa dit tyget. Först visste jag inte om jag skulle nita fast tyget så man ser nitarna men jag var tvungen att göra så för att limmet sögs upp av träet och kanterna fastnade inte så bra. Men det är ändå inget man kommer att se där den står i bagaget senare.
Innan jag skulle klä framsidan satt jag fast lite dämpmatta på insidan. Dämpmattan är ca 3-4cm tjock och den är fastnitad, jag visste inte hur jag annars skulle få fast den.
När insidan var klar så limmade och nitade jag fast framsidan, för att sen klippa ut hålen. Det var här som limmet tog slut så den enda sidan utan tyg är baksidan, ska köpa mer spraylim idag
.
Till sist en bild på när basarna sitter i lådan
Yes, då var ljudet till bilen färdigt. Det dunkar på riktigt bra, plus att stereon har inbyggd ljudkontroll för en subwoofer om lågnivån är kopplad så. Skönt att kunna dunka på lite extra utan att pilla på steget
Planerna jag har för i år är att hotta till skuffen lite med neon och lite allt möjligt, ska dölja reservhjulet och sånt usch
. Har även tänk att göra egna pedaler i durkplåt och några andra smådetaljer i durkplåt till bilen. Jag tycker om skenet som plåten reflekterar när den är belyst av LED/neon
Allt för mig idag, hare gött