Den måste in igen,men det går att göra en ombesiktning till lägre pris inom 2 mån. även om den blev godkänd vid första bes. har själv gjort så en gång.
Den måste in igen,men det går att göra en ombesiktning till lägre pris inom 2 mån. även om den blev godkänd vid första bes. har själv gjort så en gång.
Hade själv kontakt med bilprovningen ang. ett liknande ärende i juli , du ska besikta inom den angivna perioden dvs. 2010-02-01 - 2010-06-30. Att bilen är besiktad ett par dagar innan spelar ingen roll.
Okej, då får jag tacka för era svar, bilen som det gäller kom ut på blocket igår efter att bilprovningen stängt, annars hadda jag givitvis ringt dit för mina frågor, men Garaget.org finns ju !!
Okej, då får jag tacka för era svar, bilen som det gäller kom ut på blocket igår efter att bilprovningen stängt, annars hadda jag givitvis ringt dit för mina frågor, men Garaget.org finns ju !!
Och där får man lika många olika svar som trådläsare
Och där får man lika många olika svar som trådläsare
Hehe.. Ja, men denna gång pekar svaren åt samma håll som tur är, det blir till att ringa och beställa en ny bes tid redan imorgon måndag så man får skiten gjort !!
Är det mindre än 2 månader sedan den besiktigades är det bara att köra in på obokad efterkontroll,dom kollar mätarställningen och tar betalt,sen är det klart..