G2styling konkurs??

MilleN
25 september 2006 · 9 108 Inlägg

Astra_power skrev:
hej

min erfarenhet av G2 styling är tyvärr inte så bra heller=( tog ungefär 6 månader!!!! att få min sänknigsats! samma visa där, ringde varje fredag, å dom sa att den kommer nästa vecka..har iof fått den nu å till ett bra pris men ändå.. det är synd för dom verkar som sagt inte vilja säja nått. dom är för övrigt väldigt trevliga både elvis å meisam som har firman... men det känns inte som det hjälper när dom inte håller vad dom lovar.

/ Danneman

hehe exakt samma visa med mina fälgar och backspeglar.. Varje gång man ringde så var dom på väg hem. Fick till slut fälgarna i förväg (efter typ 6 månader här med) och betalade då även för backspeglarna eftersom dom bara 'glömt' att skicka med dom. Men inte fan fick jag några backspeglar.

Fick vänta länge innan jag träffade Meisam på StreetCarsFest och då fick jag pengarna tillbaka och svaret att dom utgått från tillverkaren. Till råga på allt tyckte han jag skulle ställa bilen i deras företagsmonter istället för med Streetcars.. pfsst!

Beställde speglarna från tyskland själv och fick dom på en vecka. Idioter.


Mitt straff mot dom var att sätta en enorm G2styling-logga på min extremt fula vinterbil hahaha wink

Senast redigerat av MilleN (25 september 2006)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang