2633
Sök

Avsluta försäkring?

2 072 Inlägg
11 februari 2010
har haft samma problem..
1 ställ av bilen och ställ på den efter nån dag.. så kan du försäkra vart du vill..

2 försäkra bilen hos den du vill sen betalar du ej räkningar från tidigare försäkring (de kan ej skicka dig till kronoF) de va så jag gjorde wink
efter 2-3 påminnelser säger de upp din försäkring smile jag fick ej deb för påminnelse

3 kolla på www.compriser.se hur mycket de tar i försäkring.. du hittar de flesta bolag där..

Sandzoo i da house

2 072 Inlägg
11 februari 2010
9Femma skrev:
kalleankan skrev:
kolla på https://www.insplanet.com/static/callMeNow.asp de väljer den billigaste försäkringen åt dig. tryck på "ring mig!" eller nåt liknande. skriv ditt nr och dem ringer på 1min max oftast.

Insplanet är ett skämt!
Om jag lyssnat på deras "expertråd" så hade jag betalat flera tusen kronor mer i bilförsäkring per år än vad jag faktiskt gör idag.

Jag ska erkänna att jag bara gett dem två chanser, men vid båda tillfällen bommade de g-r-o-v-t.
Jag sänkte deras "bästa tänkbara årspremie" med flera tusenlappar (inte en, inte två, inte tre ... Utan flera tusenlappar ... och vid båda tillfällena) genom att själv ringa runt till olika bolag.

Kommer garanterat inte ge dem en tredje chans och skulle aldrig i livet få för mig att rekommendera deras tjänst.
Låt vara att den är gratis, men lyder man deras råd så sumpar man rätt stora pengar helt i onödan.
Blir en väldigt dyr tjänst då ...

håller me till 110%
de säger att de e billigast.. men dyyyra.. som bara den.. kan äga 2-3 bilar hos nån annan..iställer för en bil via insplanet..
Senast redigerat av sandzoo (11 februari 2010)

Sandzoo i da house

Sök