Jag har själv en styling butik på nätet och kan säga att det är inte lätt att hålla igång detta.
Varje månad får jag in ca 100 nya produkter som ska läggas in, man ska få olika betalformer att funger ihop med hemsidan, svara på mail etc etc. Eftersom jag har även ett 7-4 jobb så hinner man inte med allt. Sen att man inte är världens bäste på data gör inte saken bättre. Jag försöker hålla priserna så låga som möjligt genom att jag låter min leverantör skicka varorna direkt till kundens dörr, på detta sätt slipper man en extra frakt samt en hanteringskostnad mindre. Visst har man tanke på att öppna en butik men tänk er hur mycket varor man hade behövt ha hemma för att tillgodose allas behov? Och en sådan butik är inte biligt. Sen så har jag mellan 10 och 15 dagars leverans förutsatt att varorna finns på lager. Sen vill jag även ha styling till udda bilar men tro mig att ha nåt snyggt till volvo är inte lätt.
Hoppas att detta hjälpte er att förstå att det är inte lätt att driva en internet butik.
MVH Robban
Däck i Sverige AB
DÄCKiS på FB
"Skilnaden mellan pojkar och män är priset på derass leksaker när man inte har en fru att bekosta" *ler*