varför trimmar ni en bil? är ni ute efter accet eller farten?
själv är jag ute efter accet. känslan av att sitta fastklistrad i sätet går inte att slå! därimot så innebär ju trimmning efter acc att man även får hög hastighet. men jag tar hellre en bil som har urgrymt acc men kanske går i högst 180 än en bil med segt acc och går i 300.
Inte trimmat min...ännu. Men självkalrt är det accelartionen jag är ute efter, gör bilen grymt mycket roligare och köra samtidigt som det blir säkrare. Att trimma bilen för att ha en höghastighet är onödigt och farligt i mitt tycke. Hur ofta kan man ligga i 300 blås en vanlig dag till jobbet/skolan?
Inte trimmat min...ännu. Men självkalrt är det accelartionen jag är ute efter, gör bilen grymt mycket roligare och köra samtidigt som det blir säkrare. Att trimma bilen för att ha en höghastighet är onödigt och farligt i mitt tycke. Hur ofta kan man ligga i 300 blås en vanlig dag till jobbet/skolan?
håller med dig. du kanske kan ligga i 300 på typ E4:an eller något men accelartionen gör bilen säkrare då du kan köra om mycket fortare...
man kan ju alltid mixtra lite me utväxlingen me.. dreva bilen lite typ Så kan du ju få en bil som maxxar 120 men accar som fan, blir dock ett sjuhelsikes växlande å motorn kommer ju varva som en stucken gris