Lägger in projektet här med
Är somsagt en liten bil med en liten motor som jag ska trycka in massa ljud i. Siktar på att vara klar tills jag fyller 18 den 20 mars, men jag har bara tillgång till bilen en helg i månaden så det kommer gå rätt så sakta. Men jag ska skynda mig så fort jag kan utan att slarva.
Då jag inte ser någon mening med att köpa halvbra grejer så kör jag på direkt. Ett Stetsom 4k2d slutsteg kommer att användas tillsammans med en impact 5712. Var inte meningen att jag skulle lägga händerna på ett så kraftfullt slutsteg, så när jag känner att jag har ekonomin så kommer det rulla in en ny bas eftersom impacten inte gillar att bli matad med så mycket
Detta medför att jag inte kommer lägga så stor kraft på att få bagageutrymmet fint då jag ändå vet att jag kommer få bygga om det snart. Två stycken Amega qcomp 60 6,5" kit ligger här på en hylla och väntar på att jag ska plasta om dörrarna så att dom kan monteras.
Det som står på schemat nu är att bygga "klart" skuffen. Baslådan har jag byggt, men den blev lite fel och det rättar jag till genom en slotport i 2mm rostfritt stål... Som blir 54cm lång... Blir lite svårt att få plats i bagageutrymmet, men det går
Ja just det, ska bygga några täckbitar till skuffen sen plasta dörrarna när jag har tid. Funderar med på att svarva/fräsa till ett par skillade diskanthållare, men får se hur det blir med den saken
Nu känner jag att jag skrivit en jäkla massa så nu lägger jag in några bilder med!
Kommentera gärna och ge tips, det tas tacksamt emot!