Har sökt runt på internet och runt lite här på forumet men har inte hittat så värst mycket användbar information så jag vänder mig till er istället!
Frågan lyder; Passar en MDS DD-Drive 2x12" baslåda i bagagen på en vr6:a? Hittar inga mått på mds hemsida och heller inga för hur stort utrymmet är i bilen. Så är det någon som har någon erfaranhet eller vet nått så kan ni hojta till!
Skulle jag haft bilen så skulle jag ju klart gått ut och mätt. Dum är jag ju inte. Men nu är det att jag inte har en vr6. Jag frågar därför här för att jag ska köpa en vr6 inom snarast. Men nu har jag min 740 som jag tänkte köpa den båslådan till och har ju inte lust att den blir förstor för vr6:an sen
Skulle vart grymt schysst ifall du kan göra det åt mig.
Jo det är såhär att jag vill köpa en ny för att min gamla blev snodd. Orkar inte vänta tills det nu blir att golfen blir inköpt. Vill ju ha lite dunk i 740:n så länge
Har sett tråden flera ggr nu och tyck det vart konstigt att ingen svarat Så jag gick ut och mätte. En golf vr6 är 93cm bred och 43cm hög ibagaget Min är ingen synkro vet inte om det skiljer. MEn svaret på din fråga blir JA den passar perfekt mellan hjulhusen i en golf VR6. Iallafall min
Har sett tråden flera ggr nu och tyck det vart konstigt att ingen svarat Så jag gick ut och mätte. En golf vr6 är 93cm bred och 43cm hög ibagaget Min är ingen synkro vet inte om det skiljer. MEn svaret på din fråga blir JA den passar perfekt mellan hjulhusen i en golf VR6. Iallafall min
Tack så hemskt mycket BMTech! Du är min ängel! Nu räddade du min lördags kväll. Nu kan jag äntligen få sova skönt.. haha Tack så mycket iaf
fan, jag hann inte.. kom ju faktiskt ihåg att mäta idag!