har en a4 1,8t avant på 16000 mil ja kan få köpa för 65tusen en 03a tycker det låter billigt.. men volvo fantast som man är så är jag sugen på en v50 t5 06- men där snackar vi helt andra pengar. vad tycker ni är audin billig nog att bortse från volvo märket=)
Jag håller dels Audi-märket högre än Volvo-dito, dels är V50 inte riktigt.. jag vet inte vad man skall kalla det men den känns enklare, billigare och sämre än vad Volvo brukar bjuda på. Det är helt enkelt inte en V70 i miniatyr som sig bör, snarare en Ford Focus med finare emblem
Men om ovanstående lyckas överväga T5-motorn, den yngre årsmodellen och de (förmodligen) lägre milen? Svårt val, hade jag varit du (och därmed Volvo-fantast) hade det berott på hur "lätt" jag hade haft att hosta upp mellanskillnaden till Volvon
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Jag håller dels Audi-märket högre än Volvo-dito, dels är V50 inte riktigt.. jag vet inte vad man skall kalla det men den känns enklare, billigare och sämre än vad Volvo brukar bjuda på. Det är helt enkelt inte en V70 i miniatyr som sig bör, snarare en Ford Focus med finare emblem
Men om ovanstående lyckas överväga T5-motorn, den yngre årsmodellen och de (förmodligen) lägre milen? Svårt val, hade jag varit du (och därmed Volvo-fantast) hade det berott på hur "lätt" jag hade haft att hosta upp mellanskillnaden till Volvon
hämtar audin ikväll... var för fin för ATT motstå
Grattis! Vi får väl se hur det blir med att hålla Audi lägre än Volvo då
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
haha ja ... får trimma lite så den sticker bättre bara ... inte en aning om vad o hur man gör med audis 1,8t men de löser sig=) riktigt go o köra var den med=)