Ska byta ut mina GZ basar och har kommit fram till att dessa 2 basar är ungefär vad jag letar efter: US Blaster Road Roaster X2 SPL Dynamics XTR-300D2
Har 2st mutant 800.1X som jag kommer driva basarna med till att börja med, men ska byta slutsteg så fort pengar finns, som möjliga slutsteg är Sinus Live SL-A1500 V2, SPL Dynamics ICE 1500.1 eller ett mutant 1500.1XXX om jag lyckas hitta nått begagnat men verkar svårt. Så har ni ett mutant 1500.1XXX i hyfsat bra skick så kan jag va intresserad Så vilken bas skulle ni rekommendera, är ute efter så mycket tung bas som möjligt.
Det enda jag sett är att den uppmätta effekten är vid ett högt dist-värde. Men har kolla lite på att kanske köra ett SPL Dynamics ICE 1500.1 på 1 SPL Dynamics SPL-300D2 eller 1 SPL Dynamics SPL-380D2. Lr så kör jag helt enkelt bara 2st SPL Dynamics XTR-300D2 på mina mutant steg, men undrar om jag kan få ut mera bas av att byta upp mig en klass i båda slutsteg och bas men därmed oxå gå från 2st basar till 1 riktigt bra.
Det enda jag sett är att den uppmätta effekten är vid ett högt dist-värde. Men har kolla lite på att kanske köra ett SPL Dynamics ICE 1500.1 på 1 SPL Dynamics SPL-300D2 eller 1 SPL Dynamics SPL-380D2. Lr så kör jag helt enkelt bara 2st SPL Dynamics XTR-300D2 på mina mutant steg, men undrar om jag kan få ut mera bas av att byta upp mig en klass i båda slutsteg och bas men därmed oxå gå från 2st basar till 1 riktigt bra.
Jag ska inte tävla än är det tänkt iaf, men vill ju fortfarande ha så bra bas som möjligt. Det är bara frågan om vilket som ger mest tryck, 2st hyfsade basar lr 1st bra.
vet inte hur detdär låter, men eftersom du skrev "men vill ju fortfarande ha så bra bas som möjligt. Det är bara frågan om vilket som ger mest tryck, 2st hyfsade basar lr 1st bra."
sedan, detdär borde rymmas i SAAB 9000, (om det är den bilen du ska ha partylådan i)
dock bör du nog kolla upp så du har nog med ström, sedan vore det inte så dumt om du hade även dämpat HELA bilen.
Som det ser ut blir det en SPL Dynamics SPL-380D2 eller en Re Audio SxX15D2, och som slutsteg ett SPL Dynamics ICE 3500.1. Då lär jag iaf ha effekt så det räcker. Nu gäller det bara att kolla ekonomin och börja köpa in.
Som det ser ut blir det en SPL Dynamics SPL-380D2 eller en Re Audio SxX15D2, och som slutsteg ett SPL Dynamics ICE 3500.1. Då lär jag iaf ha effekt så det räcker. Nu gäller det bara att kolla ekonomin och börja köpa in.
kolla även upp strömmen tror du kommer bli nöjd med båda dock har jag hört att RE basen är riktigt trevlig och har aldrig hört nåt om SPL Dynamics
Har 3st batterier i bilen och ska byta generator så fort jag hittar nån som passar, om jag inte kan hitta nån som kan linda om en orginal till ca 120A iaf. Får se vad det blir annars är det bara att spela högt i intervaller och låta batterierna återhämta sig imellan..