Syftet med denna tråd är att alla GLADA Gorg'are ska få följa mitt lilla projekt! Satt o kollade runt på nätet några dagar o hittade en hyffsat billig S60 med endel skavanker, så va bara att slå till Man kan jue inte köpa en helt FELFRI bil, de e jue inge kul
Mina planer på bilen är:
Sänka bilen Nya fälgar Sportpaket runtom Diskret Vinge Lacka om Huv, tak, framskärmar,taklister Byta stötfångare bak
Den 23:e mars hämtade jag mina nya fjädrar från GE motorsport/ www.Chassit.se och drog över till min Polare SibbSon här på Gorg och Började med nedmontering av fjäderbenen och bytte ut orginalfjädrarna mot Sänkfjädrarna 45/35...
Bakvagn..
Plockar isär..
Monterat på fjäder..
Klar med nya Sommarsulorna på med!
Färdigt resultat med Sänksats 45/35 och Nya Mirzam 19" 235/35
Blev skitbra, snygga fälgar. Men snälla skippa sportpaketet, försök hitta 07ans stötfångare istället. Sportpaketet är det fulaste som finns tycker jag.
Blir nog skit nice i slut ändan en mycket nice å lätt bil å göra snygg ...... Å orginal sylignbitarna kommer man en bra bit på istället för vulgära efter marknads paket !!!
Blev skitbra, snygga fälgar. Men snälla skippa sportpaketet, försök hitta 07ans stötfångare istället. Sportpaketet är det fulaste som finns tycker jag.
Tackar så mycket, ska kolla lite mer på 07 ans stötfångare och framlyktor oxå.