3763
Sök

Fylla, nedskräpning på bilträffar, ett stort problem!

OEM <3
6 957 Inlägg
2 april 2010
steken_yeah skrev:
åkte förbi ica maxi lite tidigare ikväll o då stog betong suggor vid infarterna o coop parkringen e de bommar vid som förra året....men a6 o många fler parkeringar är fortfarande öppna.. dom kan ju knappast stänga av allt..återstår och se på lördag. Hoppas på en trevlig kväll iaf.

Polisen har ändå ingen rättighet att stänga av A6-parkeringen.

OEM <3

FreddeK
2 april 2010
Trådstartare
Bjork skrev:
steken_yeah skrev:
åkte förbi ica maxi lite tidigare ikväll o då stog betong suggor vid infarterna o coop parkringen e de bommar vid som förra året....men a6 o många fler parkeringar är fortfarande öppna.. dom kan ju knappast stänga av allt..återstår och se på lördag. Hoppas på en trevlig kväll iaf.

nej men butiksinnehavarna och markägarna har det, polisen kan inte påverka detta dock.

OEM <3
6 957 Inlägg
2 april 2010
FreddeK skrev:
Bjork skrev:
steken_yeah skrev:

nej men butiksinnehavarna och markägarna har det, polisen kan inte påverka detta dock.

Nope, å det kostar ju extra ifall dom ska ha folk som ska öppna och stänga parkeringen. tongue

Framsidan av A6 kommer (som förra året) vara fullt av bilar hoppas jag smile Jag dyker upp på lördag eftermiddag/kväll, och så håller vi tummarna för mindre stök och ingen jävla myntkastning på polisen.
Senast redigerat av Bjork (2 april 2010)

OEM <3

245 Inlägg
2 april 2010
jag och en kompis skall dricka bärs och åka till elmia och kolla på bilar me ni kan vara lugna, burkar å flaskor stannar i bilen tills lämplig soptunna finns. avskyr folk som bara värker ut allt ur bilen, själv har jag fått för mig att dom som är värst med att slänga skit omkring sig brukar åka en bil från tidigt 90-tal med 16-tums fälgar, kapade fjädrar, tonade rutor och kromade backspeglar å wunderbaum i rutan och inte vill ha några hamburgepapper i sin "fina" bil.

ha det gött!
/mvh erik

5 198 Inlägg
2 april 2010
Bjork skrev:
FreddeK skrev:
Bjork skrev:

Nope, å det kostar ju extra ifall dom ska ha folk som ska öppna och stänga parkeringen. tongue

Framsidan av A6 kommer (som förra året) vara fullt av bilar hoppas jag smile Jag dyker upp på lördag eftermiddag/kväll, och så håller vi tummarna för mindre stök och ingen jävla myntkastning på polisen.

kanske billigare det än ha folk som städar efter idioterna.
Sånt som myntkastning är det snorungar med asfalterad sandlåda som håller på med.

OEM <3
6 957 Inlägg
2 april 2010
gamlingen skrev:
Bjork skrev:
FreddeK skrev:

kanske billigare det än ha folk som städar efter idioterna.
Sånt som myntkastning är det snorungar med asfalterad sandlåda som håller på med.

Förra året var det inte så mkt städning (inte enligt far som var där dagen efter) så vem vet
vad dom gör? tongue Men men, vi får se helt enkelt.

OEM <3

Sök