Ja. Den sitter i helljusreflektorn, längst ner, kan vara lite tight att komma åt sockeln å dra ut lampan, men det går om man har tålamod. Jag gungade sockeln upp å ner samtidigt som jag drog den utåt, den låssnade efter kanske 25 sek.
Hej finns det någon som bytt glödlampa till parkeringsljuset på en VW polo gti 2001...... Hjälp...
ner med fronten jag fick göra så på min gamla, minns dock inte alla steg på hur man tar bort fronten. Du behöver nån till som kan ta emot fronten när du skruvat loss den då den är framtung...
I'd rather die like a man, than live like a coward
Hej finns det någon som bytt glödlampa till parkeringsljuset på en VW polo gti 2001...... Hjälp...
ner med fronten jag fick göra så på min gamla, minns dock inte alla steg på hur man tar bort fronten. Du behöver nån till som kan ta emot fronten när du skruvat loss den då den är framtung...
Ett sent första aprilskämt eller , Så behövde inte jag göra iad
öhhh nej?? antigen så plockar man bort delar från motorrummet eller tar ner fronten. Eller hitta nån med babyhänder som kan komma åt:)
I'd rather die like a man, than live like a coward
öhhh nej?? antigen så plockar man bort delar från motorrummet eller tar ner fronten. Eller hitta nån med babyhänder som kan komma åt:)
Jo om du menar så . Jag valde alternativet i motorrummet, det var lättast så .