street_racing_90 skrev:dem har en egen tråd dem som sammlas vid jägersro
BrajjAxx skrev:Jag kommer antagligen med, om pappa pallar åka med... övningskör:(
Derdelis skrev:BrajjAxx skrev:Jag kommer antagligen med, om pappa pallar åka med... övningskör:(no offence men jag tror inte att det lämpar sig så jätte bra med en osäker övningskörare mitt i karavanen.
street_racing_90 skrev:Derdelis skrev:BrajjAxx skrev:Jag kommer antagligen med, om pappa pallar åka med... övningskör:(no offence men jag tror inte att det lämpar sig så jätte bra med en osäker övningskörare mitt i karavanen.han får köra sist ^^
Bullet--- skrev:street_racing_90 skrev:okey i och med att så många drar direkt till jägersro så tycker jag att vi alla sammlas på jägersro istället !så cruisigen är inställd alltså? Då kör vi direkt till Ystad ifrån Jägers?Bara så jag vet.
street_racing_90 skrev:okey i och med att så många drar direkt till jägersro så tycker jag att vi alla sammlas på jägersro istället !
street_racing_90 skrev:Bullet--- skrev:street_racing_90 skrev:okey i och med att så många drar direkt till jägersro så tycker jag att vi alla sammlas på jägersro istället !så cruisigen är inställd alltså? Då kör vi direkt till Ystad ifrån Jägers?Bara så jag vet.ja ... de får bli så ... vi tar en cruising lite senare när de e varmt och inga andra event runt om