3329
Sök

Övningskörning i amazon?

custom lover
227 Inlägg
5 oktober 2006
Zoltrix skrev:
Hur coolt som helst att övingsköra i en Amazon, varför skulle folk skratta?

JA du har rätt det är en fin bil att åka i och jag tycker att folk har inget att skratta för. Amazon det fina bilar big_smile

608 Inlägg
5 oktober 2006
MilleN skrev:
Ja så länge du inte är orolig över att folk ska skratta åt dig så är det självklart lugnt wink

varför skulle folk skratta? amazonen e ju en legend! jävligt fina bilar!skulle ju va en ärä att få övningsköra i en amazon smile hellre övningsköra i en amazon än nån gamal opel som handbromsen lossnar från golvet p.g.a rost om man drar i den big_smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
5 oktober 2006
xc 90 har ju fotbroms, eller är de bara automatarna kanske.

Finns ju nya regler för övningskörning också, tex att handledaren skall gå en kurs först innan han/hon får "lära ut".

twin_cam ; Finns faktiskt skylltar med en form av självhäftande mög på som man enkelt monterar på tex glas som lätt kan tas bortnär man kört färdigt och monteras på lika enkelt nästa gång. wink

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
5 oktober 2006
Ena skrev:
Det finns väl äldre bilar också som har en "Handbroms" som sitter nere vid pedalerna också?

*FNYS*
Vadå äldre bilar! Jag har fothandbroms på min! tongue Det är ett jävla dumt ställe att ha handbromsen i mitten när man kan ha annat skit där.
Det jag inte fattar är varför man fortfarande har spakar på automatbilar, för typ 50 år sedan fanns det jänkarbilar med "tryckknappsautomat". Som dom har på SL-bussar numera t.ex.
Knappar tar mindre plats än spakar. (jaja lite off topic, men iaf)

Smålänning
7 887 Inlägg
10 oktober 2006
Lucifer84 skrev:
xc 90 har ju fotbroms, eller är de bara automatarna kanske.

Finns ju nya regler för övningskörning också, tex att handledaren skall gå en kurs först innan han/hon får "lära ut".

twin_cam ; Finns faktiskt skylltar med en form av självhäftande mög på som man enkelt monterar på tex glas som lätt kan tas bortnär man kört färdigt och monteras på lika enkelt nästa gång. wink

Tänkte inte på det... kanske övningsköra i en sonett III, en av de coolaste bilar som gjorts. amazoner är heta, sista snygga volvon.tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök