Allt jag vet om den är att den tydligen ska heta Rota D2 och det är en svart jag behöver. måtten jag har att gå på är däckens mått 18"/255
När jag köpte min s2000 så var det en spricka i ena bakfälgen som tyvärr inte går att laga:( jag behöver bara en fälg men har svårt att hitta någon som säljer sådana fälgar.. helst av allt så vill jag naturligtvis vända mig till en svensk försäljare men går det inte så går det inte...
ALLA tips och råd är välkomna och tack på förhand!
guld värt jeppe:) synd att dom inte svarar bara men snart så kanske.. dock står de på hemsidan att dom ENDAST säljer fäljarna x4 =/ visar sig va dom säger
guld värt jeppe:) synd att dom inte svarar bara men snart så kanske.. dock står de på hemsidan att dom ENDAST säljer fäljarna x4 =/ visar sig va dom säger
Aha läste inte så långt .. Men e ju värt ett försök. Kan ju inte få mer än ett nej
tack för tipsen båda 2 men nu fick jag tag i NordicRota som jeppe tipsade om och det fanns i lager plus att de går att beställa EN fälg:) leverans 3-5 dagar:) guuuud va skönt! tack extra mycket till jeppe för tipset för det ledde till resultat:)
tack för tipsen båda 2 men nu fick jag tag i NordicRota som jeppe tipsade om och det fanns i lager plus att de går att beställa EN fälg:) leverans 3-5 dagar:) guuuud va skönt! tack extra mycket till jeppe för tipset för det ledde till resultat:)