2821
Sök

Nån som vet hur snabba är ridetech.se på att skicka delar?

258 Inlägg
17 april 2010
Trådstartare
Hej undrar hur lång tid tar det att delarna ska komma från ridetech. Beställde nämligen sportstolar och har väntat nu i en vecka det är inte länge men undrar bara.

Tack i förhand.
Mvh kalle

Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på.

ArtDirector
462 Inlägg
17 april 2010
är ledsen att du missat att ridetech faktiskt inte finns längre... hoppas att du inte betalade med VISA bara så du inte lagt ut några pengar... dom gick i konken
Senast redigerat av G-Bruno (17 april 2010)

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

424 Inlägg
17 april 2010
du kan nog få vänta lääääääänge
Senast redigerat av meatos (17 april 2010)

448 Inlägg
17 april 2010
dem har inte gått i konkurs...
G-bruno sluta skräm upp han wink

Xzit

258 Inlägg
17 april 2010
Trådstartare
Nej jag har inte betalat än bara beställt och de kommer med bussgods smile

Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på.

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
17 april 2010
Ridetech har vart i konkurs minst en gång, garanterat fler.
En tid var det en konkursförvaltare som hade hand om företaget, men med tanke på nötterna som driver företaget så är det säkert igång under nått annat företagsnamn nu.

http://www.allabolag.se/5567192199

Enligt den länken är F-skattesedel avregistrerad och då får man inte driva företag i Sverige, så att Ridetech inte finns längre är faktiskt sant.
Dock kan dom sälja samma saker under annat namn, men ändå kalla sig Ridetech.

Jag skulle hålla mig borta från den firman, förlorade all tillit på det företaget när historien bakom MySpons var aktuell.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

305 Inlägg
17 april 2010
dom hade en stor skylt på en bro över E4:an att dom hade totalt utförsljning "bara idag" när jag åkte ner till elmia sista dagen(5april).
Och som sagt varit för mycket strul runt detta företag för att änns tänka tanken nu mera.

Nu när jag tänker efter lite hade dom ju "Total utförsäljning" nere på Elmia mässan förra året med tongue

Amatör
444 Inlägg
17 april 2010
wtf jag som beställde innan idag .. betalade med kort o nu blev man nervös

448 Inlägg
17 april 2010
har handlat där många gånger, aldrig några problem , enda anledningen till att dem har utförsäljning det är när dem säljer till privat personer och tar in nytt sortiment. annars handlar dem med företag.

Xzit

ArtDirector
462 Inlägg
18 april 2010
hmm, 2009 elmia var det ju rätt så officiellt att de gott i konkan och som även nämts längre upp, myspons gör ju inte direkt att man ser ridetech som ett seriöst företag, om nu de faktiskt levererar produkter under namnet ridetech nu för tiden så skulle jag hålla mig så långt borta som möjligt då jag vet hur mycket skit jag hörde våren ´09

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

Amatör
444 Inlägg
21 april 2010
Fick mina saker idag beställde i fredags kväll så är helt nöjd

283 Inlägg
21 april 2010
G-Bruno skrev:
är ledsen att du missat att ridetech faktiskt inte finns längre... hoppas att du inte betalade med VISA bara så du inte lagt ut några pengar... dom gick i konken

jävligt märkligt måste jag säga, köpte grejer därifrån för en vecka sen. tog 3 lr 4 dar så visst fan finns det kvar wink

49 Inlägg
21 april 2010
beställde i fredags ic å några slangar fick allt idag.. sist tog det 1 dag å fick grejjerna. bästa stället jag beställt ifrån på länge=) jag skiter väll i om dom är i konka eller säljer grejjerna från farmorsgarage bara jag får grejjerna hem sen bara betala fakturan=)

livet är för kort för att köra diesel.....

146 Inlägg
21 april 2010
Jirno skrev:
beställde i fredags ic å några slangar fick allt idag.. sist tog det 1 dag å fick grejjerna. bästa stället jag beställt ifrån på länge=) jag skiter väll i om dom är i konka eller säljer grejjerna från farmorsgarage bara jag får grejjerna hem sen bara betala fakturan=)

Exakt om dom står i en grotta på hallandsåsen o skickar grejer skiter man stort i.
Bara man får grejerna o betalar när man hämtar det.

Btw, beställde grejer där idag, billigt som faen ju! Får la se hur lång tid de tar.
Senast redigerat av kingen85 (21 april 2010)

"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter, såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet. Amen.......

Japsare
502 Inlägg
22 april 2010
Ja har aldrig beställt från dom över nätet... har ju butiken ett par km här ifrån... o ja har inte haft problem me dom tongue har inte haft me dom o göra på ett år nu men när man åker förbi står samma bilar där som för ett år sen, så de ä samma personer som för ett år sen... o då hade ja inga problem att få grejerna ja ville ha som sagt smile

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

Sök