3381
Sök

Film:denna brud bör man inte reta upp om man ite vill hamna på sjukhus

12 086 Inlägg
16 oktober 2006
Jävligt märklig fight teknik måste jag säga =P funkar ju om motståndaren bara garderar och backar.. de där skulle jag göra bättre big_smile

733 Inlägg
16 oktober 2006
Benan skrev:
MICHAN skrev:
whiper skrev:
men jaha sad du vet att de e inte speciellt praktiskt me nagellack i garaget.. sen dessutom e de bra att man kan försvara sig big_smile

Finns väl bönder som tänder på emckande tjejer som dricker Sofiero och snusar Grov men jag tycker om tjejiga tjejer som vill klä små hundar i rosa och som tycker att det är jobbigt att inte förstå nåt om nåt. Det tycker jag är charmen med brudar tongue Det manliga övertaget, men sedan när dom lägger sig i våra sysslor då blir allt fel xD

Jag håller med dig!! Tjejer som håller på o slåss så där e lika femenint som det e manligt att sminka sig och ha o ha handväska!!

Nä tack, ge mig en dum blondin el nått! smile

haha tongue okeej.. men aa.. nu kan ja inte längre försvara de ja sa.. hittar inte på nått hmm inte annat än att de e vök tur att de finns olika smak tongue
Senast redigerat av whiper (16 oktober 2006)

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 oktober 2006
Burken skrev:
aly skrev:
trännar själv kamsport och gjort sen jag va 3 år gammal.

har svart bälte i
karate
taekwondo
o trännar kungfu SHA i 7 år.
o tai, aikido o andra grejer..

av allt dessa tycker jag att  taekwondo e det sämsta av alla. man lär sig mkt fina sparkar, man lär sig hoppa rätt högt o fint. men i närstrid... så suger man.  körde mot en tai boxare för 2 år sen.. fick stryck som f-n när jag körde bara  taekwondo....       klarade mig bäst med karate.  kungfu e jätte bra med MEN man måste kunna behärska det JÄTTE bra. vilket jag inte gör. även efter 7 år...

men som sagt.. tjejer o taekwondo? hm... passar ej ihop...

tips till alla ;D  tränna helst KArate. det e jevlig tråkigt i början.. men det betalar sig själv.. ska ni se..

ganska meningslöst egentligen... man slåss ju med tillhyggen numer...

jo men att använda tillhyggen är så jävla fegt..skulle jag alldrig göra... skulle hellre åka på däng jag än å fega mig med tillhyggen big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
16 oktober 2006
Som tidigare nämnt så är tae kwon do en relativt värdelös kampsportsform i närstrid, ser snyggt ut, men känns lite. Tränar, tävlar och leder träningar själv aktivt. I all-style tävlingar funkar de då man kan ta snabba poäng mot ben, men med gaturegler har man inte allt för mycket att komma med.

Signaturtext kan du vara själv!

Sök