jag kan hålla med Elda just om baconlukten men sedan vill man bli klar så man har inte lust att vänta tills turbon svalnar så man får ju brännsår
Men desto roligare när den laddar mer
Jag gjorde detta med avmonterad motorhuv och var för lat att sätta på den igen när det skulle provköras och om man säger så man har alldrig sett folk glo så mycket innan ^^
nja lite kanske, orginal laddar ju fulltryckarn 0.7 med APC så 0.5-0.6 kan du ju ha utan o riskera spikningar över hubudtaget. Sj är jag dock lite feg när gäller att ladda mkt, har man inte APC och det spikar till ordentligt står man där och får byta motorn.
Okej, så jag kan ställa på och ha 0,5 nu iaf? Men har läst om dom som har kopplat in en diod som lyser när bilen spikar. Hur gör jag för att koppla in en sån?
nja lite kanske, orginal laddar ju fulltryckarn 0.7 med APC så 0.5-0.6 kan du ju ha utan o riskera spikningar över hubudtaget. Sj är jag dock lite feg när gäller att ladda mkt, har man inte APC och det spikar till ordentligt står man där och får byta motorn.
Okej, så jag kan ställa på och ha 0,5 nu iaf? Men har läst om dom som har kopplat in en diod som lyser när bilen spikar. Hur gör jag för att koppla in en sån?
Max 0,45 har jag fått höra ska man köra. Du måste ha APC för det.
Max 0,45 har jag fått höra ska man köra. Du måste ha APC för det.
Okej, men om min laddtrycksmätare stämmer så ha den laddat 0,45 hela tiden jag har haft den. Men 0,5 borde jag kunna ha?
Igår kom joH900 här på garaget på besök för att kolla på min bil. Och eftersom den va till salu för rätt pengar så åkte han hem med 2st fina saabar. Så nu blir det han som kommer att fortsätta med 911 Turbon.
Så själv blir det att åka på 2 hjul i sommar Sen får jag tacka för alla som följt och hjälp mig! Mvh Johan