Tjenare! Har nu skaffat mig en Saab 900s, när jag köpte den tror jag att jag gjorde ett riktigt klipp!! Finns besiktningspapper sen den var ny och har gått igenom med blanktpapper varje gång, Serviceboken är i fylld tills nu och den har rullat 17000 mil var av 7000 dom senaste 10åren. Den är även rekondad innvändig och utvändigt en gång varje år. Fick med i stort sätt helt nya sommar och vinterdäck vid köpet oxå sen är den sänkt 40/40, nyss gjord hjulinställning och sen var det proffstonade rutor.
Det är iaf en bil som jag tror jag kommer att trivas med i framtiden Det jag kommer att göra med den är:
Ta bort alla dekaler på den [x] Vita skärmblinkers [x] Vita fram blinkers [] Göra en ny sevice med ny olja, oljefilter och nya t-stift [x] xenon konvertera dimljusen [] Sätta i nytt ljud [x] Sätta på aero kjolar [] Aero kåper [x] Laddtrycksmätare [x] Dimljus [x] Aero 16 fälgar [x] Lacka broms OK röda [x] Nya däck [x] Skinninredning [x]
Är väl typ det som kommer hända.
Motorn vill jag även få lite mer effekt i, men är inte så hemma på sånt så vet inte vad som behövs och så.. Men typ: IC [x] Batteriböj [] Pysventil [] Öppet luftfilter [x] Bränslechip []
Japp, palla inte med golfen mer... Förra ägaren hade bara gjort massa fusk med den, sen gick den inte bra när det va kallt ute så sålde den för nåra tusenlappar
Fint Johan kommer att följa ditt projekt och hoppas att du inte stylar sönder den!!! Gör sånt så du kan bygga till baka till original när du tröttnar på det andra!!!
Men lycka till och du vet att det finns delar hos mig!!! MVH Magnus B!!!
Fint Johan kommer att följa ditt projekt och hoppas att du inte stylar sönder den!!! Gör sånt så du kan bygga till baka till original när du tröttnar på det andra!!!
Men lycka till och du vet att det finns delar hos mig!!! MVH Magnus B!!!
Kul Nejdå ska inte styla sönder den Men ska väl försöka hålla den lite egen oxå
//Johan
Aero T16 skrev:
Den ser ju fin ut. Men skippa xenonkonvertering för alla medtrafikanter skull.
Jag tycker att emblemen bak passar bra på dessa gamla saabar.
Tackar Okej, själv gillar jag när det inte är några emblem. Xenon är jag inte 100% på att jag ska ha, kanske att jag har det i dimmljusen när jag sätter på såna
Nja, tycker det ser lite mycket epa traktor ut om man svarttonar allt. Snyggast på og 900 är ju att bara tona det som är orange till rött.
Annars kan man tona översta raden svart och lite på den undre, men inte kolsvart. Jag blev väl okej-nöjd med mitt, tyvärr finnes bara en bild tagen sent med felinställd kamera på min sida. Men jag tycker det blir rätt så stilrent, ser lite mer ut som om det ska vara så än å svarta ner allt kolsvart. Bara lite funderingar från mig.
Men som någon annan sa, kör inte xenonkonvertering! Det är så mainstream och jobbigt att möta.
Nja, tycker det ser lite mycket epa traktor ut om man svarttonar allt. Snyggast på og 900 är ju att bara tona det som är orange till rött.
Annars kan man tona översta raden svart och lite på den undre, men inte kolsvart. Jag blev väl okej-nöjd med mitt, tyvärr finnes bara en bild tagen sent med felinställd kamera på min sida. Men jag tycker det blir rätt så stilrent, ser lite mer ut som om det ska vara så än å svarta ner allt kolsvart. Bara lite funderingar från mig.
Men som någon annan sa, kör inte xenonkonvertering! Det är så mainstream och jobbigt att möta.
/Grotesk
ja det finns mycket som är snyggt och som sagt alla tycker olika Sen xenonen märks hur det blir med!
Jag tycker det ska vara original.
Gula blinkers fram - Gula på skärmen - Gula back.
Följer med i linjer lixsom. Kan tyvärr inte hålla med om att svarttonade baklysen och vita blinkers fram passar. Men gillar inte vita blinkers överhuvudtaget på OG. Tyvärr.