Vi ville bara tacka för en mycket lyckad och trevlig träff!Fina bilar,trevligt folk och hyffsat väder (iaf.jämfört med idag) Lär väl snart vara tillbax för att ditec:a Astran hos Bilvårdsproffset,där sambon plockade 5000 i presentkort,Tackar för det! Återkommer säkert nästa år //Tobbe&Lena
Mycket fin träff som vanligt. Bättre organiserat i år, resulterade i lite mindre antal utställare men kvalitén blev bättre istället. Tackar till alla som rösta på min V50 till Svensson priset! Ses nästa år igen!
Tycker det fortfarande är synd att dom släpper in vilka rishögar som helst! Visst blir ju fler bilar på platsen men vem fn vill se en rostig och skitig bil med inhoppat tak?! :S
Inhoppat tak? vilken bil pratar du om då? dom har ju sagt att träffen är öppen för alla, då ska man väl inte börja säga nej till folk?
Nu va ju iofs inte jag där men jag håller helt med, alla betalar ju avgiften dessutom oavsett skick på bilen, är väl bara bra med mer pengar till träffen. Sen det där med vad som är intressant och inte, det måste ju ändå va upp till var och en!
Inhoppat tak? vilken bil pratar du om då? dom har ju sagt att träffen är öppen för alla, då ska man väl inte börja säga nej till folk?
Nu va ju iofs inte jag där men jag håller helt med, alla betalar ju avgiften dessutom oavsett skick på bilen, är väl bara bra med mer pengar till träffen. Sen det där med vad som är intressant och inte, det måste ju ändå va upp till var och en!
Bra sagt ichi!
Tack för en fin träff alla och tack alla barn för 2:a pris i kidschoise..