Båda bilarna är coola (förutsatt att du satt fokus på Civic 3-dörrars varianten generation 4) men CRX är snäppet mer kult och sportigare
Nackdelen med CRX är att det finns alltför många sönderkörda och fusklagade bilar (då CRX är en ungdomsbil men jag upplever dom som lite mer misshandlade än vad exempelvis Golf GTi är vad det gäller karossen då folk ska envisas att måla dom för hand för att få till den där Fast and the furious-utseendet fast utan glans plus att rosten ligger kvar och lurar) medan Civic (om du har tur) kan hitta riktigt fina exemplar
Däremot sticker CRX ut mer i trafiken i och med att den är låg och kompakt så har den 80-talscoupe utseendet
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!