3471
Sök

Klarade min uppskrivning idag :D

506 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
Hejsan!

Klarade min uppskrivning idag big_smile. Jätte glad nu att det är över big_smile

fick 58 rätt smile

Någon mer som nyligen klarat din uppskrivning

MVH
Johan

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
GRATTIS!

Klarade min i fredags (på min 18års dag)!
jag fick också 58! big_smile

mvh

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

506 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
Okej trevligt smile. Kuggade på mitt första fick då 51 poäng sad.. lite surt. men nu är det klart iaf big_smile

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 oktober 2006
jag gjorde skrivningen för ungefär en månad sen... klarade den på första försöket big_smile har uppkörning om exakt två veckor big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
grattis!

jag har min uppkörning på måndag! big_smile om 6 dagar, kommer gå åt helvete ^^

Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 oktober 2006
MICHAN skrev:
grattis!

haha jo så känns de för mig oxå yikes men men man får se vad som händer.. kuggar man sig så är de ju inte hela världen heller.. eftersom man endå kan göra om de big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
volvo_glenne skrev:
MICHAN skrev:
grattis!

haha jo så känns de för mig oxå yikes men men man får se vad som händer.. kuggar man sig så är de ju inte hela världen heller.. eftersom man endå kan göra om de big_smile

haha precis, jag är inte helt klar med övningskärningen och att jag bokade en uppkörning så pass snabbt är enbart för att jag chansar tongue det vore ju värre typ om man bara hade 2 försök sen var man tvungen att göra teorin igen eller något sådant dumt tongue

>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 oktober 2006
MICHAN skrev:
volvo_glenne skrev:
MICHAN skrev:
grattis!

haha precis, jag är inte helt klar med övningskärningen och att jag bokade en uppkörning så pass snabbt är enbart för att jag chansar tongue det vore ju värre typ om man bara hade 2 försök sen var man tvungen att göra teorin igen eller något sådant dumt tongue

haha joo.. jag har min sista övningskörning imorrn (en dubbel lektion) å sen äre bara till å chansa men eftersom min kör lärare säger att jag är redo plus att jag övningskört med mor å far i 2år så har jag kört epa från att jag var 16år tills att jag va 17,5år (1,5år då) så de kanske går bra oxå.. man kan ju inte mer än å hoppas big_smile

506 Inlägg
24 oktober 2006
Trådstartare
Låter ju bra detta gubbar big_smile.. Vi kommer bli den godkända uppkörnings-trion big_smile

175 Inlägg
24 oktober 2006
jag klarade skrivningen förra veckan på tisdag eller onsdag, fick 52 rätt wink

Like A Glove

129 Inlägg
24 oktober 2006
Jag klarade min uppskrivning igår och klarade uppkörningen idag smile

B | B E | C | C E

Bas Connaisseur
436 Inlägg
24 oktober 2006
Texas skrev:
Jag klarade min uppskrivning igår och klarade uppkörningen idag smile

GRATTIS! Varför är du ej ute och glider?!

>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

30 Inlägg
24 oktober 2006
MICHAN: mkt fin bil du har smile Är du bara 18?

Klart ni ska klara uppkörningen grabbar wink

84 Inlägg
25 oktober 2006
grattis ;D
fick oxå 58   big_smile

har halk bana på fredag.. o sen på måndag  uppkörningen  tongue wish me good luck

361 Inlägg
25 oktober 2006
Jag gjorde mitt den 5 september och fick faktiskt 58 rätt ja med. big_smile Klarade även uppkörningen. Så jag ahr körkort nu för typ 2 veckor tillbaks

Saab raggare : )
887 Inlägg
25 oktober 2006
62 ; >

Turbo.. Because Im worth it :)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
26 oktober 2006
gratulerar smile

268 Inlägg
26 oktober 2006
tog mitt dne 14e juli. 62 rätt på uppskrivningen och uppkörningen 14dagar senare gick galant wink

1 503 Inlägg
26 oktober 2006
Hade uppskrivningen den 9 oktober och fick 61 rätt. Nu väntar uppkörningen på tisdag. Kommer va lite lagom nervös då antar jag big_smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

Sök