3842
Sök

Bästa drifting spelet?

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
som rubriken säger. vilket är det bästa drifting spelet?
själv har jag lirat alla nfs spel men ännu inte uppfattat att det är bra drifting spel så undrar om någon annan vet vilket spel som är det bästa drifting spelet? har spelat grid och det är väl än så länge det roligaste iaf enligt mig.

-den satt som en fläskläpp-

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
okej. vart får man tag i det spelet då? smile vill drifta lite big_smile

354 Inlägg
17 november 2008
Live for speed är verkligt.. Men jag ÄLSKaR blandningen utav arcad/verklighets-känslan när man driftar i GRID

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
17 november 2008
Trådstartare
vad mer finns det än grid som är grymt?

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
17 november 2008
Har inte testat allt för många men grid är ganska ballt att köra.

- Time Attack -

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
18 november 2008
nfs underground 2 eller carbon i bergen är rätt bra...

~Andy~

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
24 november 2008
need for speed undergrund 2 är de bästa drifting spelet som jag vet

Nissan Silvia

7 274 Inlägg
24 november 2008
Garanterat live for speed, kör man med ratt så finns det inget bättre big_smile

590 Inlägg
25 november 2008
Juiced 2 finns ju med om man vill drifta. Känndes lite sådär men ändå smile

123 Inlägg
25 november 2008
Ni måste skämta, är det drift du söker så finns det inget annat spel än Ridge Racer 7, hela spelet är baserat på att drifta med en härlig arkad känsla.

583 Inlägg
25 november 2008
kickade skrev:
Ni måste skämta, är det drift du söker så finns det inget annat spel än Ridge Racer 7, hela spelet är baserat på att drifta med en härlig arkad känsla.

De finns absolut ingen känsla alls i Ridge Racer 7... det är sämre än 6an och med rätt inställningar på bilen så kan du inte förlora. Och låt mig inte komma till fysiken för jag har aldrig kört ett sämre spel som baseras på drift och har samma fysik som dom hade på Ridge Racer 2... får mardrömmar av de spelet! Namco kan slänga sig i väggen!!

Dom bästa driftspelen enligt mig är Live for Speed som faktiskt är en simulator och då tänker dom på fysiken.

Och om du vill drifta mer arkadaktigt så föreslår jag Grid. Verkliga bilar har ju dom men lite slö fysik, men annars bra.

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

The one and only
1 091 Inlägg
25 november 2008
Eftersom ingen angett om det ska vara dator eller konsol så säger jag Forza motorsport 2 smile

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

7 120 Inlägg
28 juni 2009
Live for Speed + Logitech G25 = Oslagbart alla kategorier när det gäller bilspel smile

502 Inlägg
28 juni 2009
Visst Forza 2 är inget drifting spel. Men där får man i allafall kämpa lite för att hitta bra drifting bilar & inställningar. Grymt kul att hitta någon bra bil. smile

Master of the obvious
636 Inlägg
28 juni 2009
FoXoN skrev:
Visst Forza 2 är inget drifting spel. Men där får man i allafall kämpa lite för att hitta bra drifting bilar & inställningar. Grymt kul att hitta någon bra bil. smile

håller med, lite verkligare än ett sketet data spel som har sämre grafik än age of ampires 1, forza 2 är de bästa spelet där det går att drift, inte helt enkelt men man lärs sig.

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

91 Inlägg
29 juni 2009
Tycker Race driver grid är ett väldigt bra drifting spel tongue

Master of the obvious
636 Inlägg
30 juni 2009
SAAB__9000 skrev:
Vill inte klanka ner på Forza2, då jag tycker spelat är en av de bästa bilspelen genom tiderna, kan inte vänta på 3:an...

men måsta faktiskt säga att GRID är det (bästa Drift spelet), skön känsla när man Driftar där:P

Grid har ju inge känsla alls, ett arcade spel där det är andeles för enkelt att drifta = inge känsla, när man får det rätta spåret och en fin vinkel på forza 2 blir man jävligt glad (det är svårt som i verkligheten) = känsla.

Men som sagt i dom flesta forum där man diskuterar saker, så måste ja säga, smaken är som baken tongue

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

Motor Intresserad
136 Inlägg
9 januari 2010
Aerodynamik skrev:
Live for Speed + Logitech G25 = Oslagbart alla kategorier när det gäller bilspel smile

håller med dig,    driftat i Lfs sedan 2008,

sen lirar jag friskt på xbox 360    Forza motorsport 3
Senast redigerat av LinKaaN (9 januari 2010)

Vilken bil går det snabbast att värma upp mat i?
-Nissan Micra

Sök