Kommer ner på torsdagen då man tidigare år kunnat komma in tidigare med ett litet påslag på priset. Vi åker ner vid ett-tiden och får höra på telefon att grindarna öppnats.. Så vi ger järnet för hinna få en vettig plats. Väl nere får vi höra att samtliga ekipage som tog sig in blev ilsket utkastade.. Fick ingen egentlig förklaring till varför man vägrade släppa in men nåja så var det i alla fall. Då kan man ju tycka att insläppet på fredagen kan börja tidigare så att alla hinner in i tid och hinner sätta upp tält och så vidare, helt enkelt komma på plats innan dagen skulle vara till ända.. Vad tror ni? NEJ.. Tidigast 12.00 skulle grindarna öppnas, och fick också höra från den griniga personalen att "vi inte skulle åkt ner så jävla tidigt då". Otroligt kasst bemötande.
Mitt tycke här är att man inte riktigt har lust att genomföra BugRun och ser det mest som ett nödvändigt ont. Tråkigt att man inte kunde vara mer bemötande mot oss som ändå GÖR bugrun till vad det är.
För övrigt så började det regna på torsdagskvällen som övergick i storm natten mot lördag som blåste bort allt vad partytält hette.
Vi stod ju på det som kallas Partycampingen.. Alltså party med allt vad det innebär. Fick besök av ett par griniga finnar som tyckte vi förde för mycket oväsen, ja spelade för högt med bubblan bland annat. Ja jo vi spelade på ganska friskt och passar inte det finns det ju faktiskt en lugn camping också om man inte vill ha party party.. men nej det tyckte man inte. Vi fick allihop acceptera att det ÄR livat på partycampingen.. Men dom skickade till slut vakterna på oss som faktiskt sa samma sak som mig.. Är det party och man inte gillar det kan man bo på lugna campingen och vakterna gav mig rätt och vrida på hur mycket vi ville fram till 01.00 i alla fall.
Sen är det inte helt fel med 32" TV under bakrutan på bubblan då det vart filmkväll torsdag fredag och lördagkväll.
Hade det inte varit för Christer ´n Pettersson så hade jag nog faktiskt övervägt att inte åka ner.
Men trevligt sällskap och mycket roliga människor gjorde helgen rolig ändå.
Tjenare. Jag har aldrig vart med om att det tar 4 timmar att ta sig in till campingen från parkeringen.. vad pysslade dom med iår? Fattar inte att det kunde ta så lång tid och gladare vart man inte när det regna o blåste!
Men de flesta höll humöret uppe trosta all lera o regn!
Var där på söndagen som besökare och gick en sväng, tyckte att det verka jävligt avslaget allting. Var framme och tittade på Tokkens bubbla när han spelade på lite.... det är sjukt ljud i den!
jo, detta var mitt 4:e bugrun på raken, och efter denna så vetefan om det blir ett 5:e. Mailade arrangörerna ett långt konstruktivt mail, men de verkar SKITA i det.
Hastighet har aldrig dödat, det är det plötsliga stoppet