Motorn som sitter i min andra bil (bilden) kommer att byggas om och slutligen hamna i v70. sen ska v70 motorn i 855an, allt detta för att få igenom bilen som ombyggt fordon. Men de är de värt
Men varför byggde ni inte buren så den blev SBF-godkänd när ni ändå höll på?
Har inget med buren att göra.. utan att bilar från -98 och uppåt är heltypsgodkända och för att få den som ombyggt fordon krävs ett antal större förändringar på bilen. och därför så ska jag "slänga" i en 850 t-5 motor..
Tänkte mest på att du/ni har glömt några strävor för att den ska kunna bli godkänd av SBF. Kan ju vara bra att bygga den komplett på en gång om ni någon gång i framtiden får för er att börja tävla.
Tänkte mest på att du/ni har glömt några strävor för att den ska kunna bli godkänd av SBF. Kan ju vara bra att bygga den komplett på en gång om ni någon gång i framtiden får för er att börja tävla.
Samt som jag skrev på första sidan, några stag som sitter "fel" ?!
till TS... ni vet att ni får använda er utav lexan till rutorna va ?
4 st sidorutor + en bakruta i 3mm lexan till min evo vägde exakt 7,3kg samma glasrutor väger drygt det tredubbla.