Dålig uppslutning i går .Vart va alla?Jag kommer i alla fall nästa lördag.Måste ju gå att få igång en träff i östersund.Lördag ses vi på hemköps parkeringen igen.Va soligare där:D
Dålig uppslutning i går .Vart va alla?Jag kommer i alla fall nästa lördag.Måste ju gå att få igång en träff i östersund.Lördag ses vi på hemköps parkeringen igen.Va soligare där:D
Varför inte ta vid ex Elgiganten , ABC friluftsbutik och McDonalds. Där är det gott om plats på en lördagkväll och samtidigt kan man gå på Donken och få lite käk eller en glass eller kaffe. Gott om sol och lite andra som kan lockas att stanna och kolla in bilarna också. Det är liksom lite "bakom" nere på Bangårdsgatan.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Håller delvis med eastmotorsport. Hemköp känns mysigt på nå sätt, men kanske inte det mest praktiska stället ändå? Borta i birsta är det väl 22.00 som gäller på träffarna? På så vis kommer dagens aktiviteter inte krocka med bilträffarna. Jag vet inte hur det är med er andra, men personligen har jag annat för mig vid 19.00
Hade tänkt åka bort mot birsta och kolla läget där. Folk verkar grymt nöjda iaf
Glömde bort det i lördags Får se om jag är hemma nu på lördag, isåfall dyker jag upp
Va inget i lördags pga crusingen i bräcke.Men nu på lördag kör vi.Diskuteras just nu om man ska ändra tiden.Typ till runt 21,00?
Tycker de låter bättre, känns som att innan dess blir för tidigt. för folket brukar ju inte leta sig in till stan förns 9-10 ändå, då kan man ju lika gärna svänga förbi där
Snackat med fler som säger kl 21,00.Så den nya tiden blir kl21,00 vid gamla hemköp nere på bangårdsgatan.Alla välkommen.Hjälp till nu alla och se till att få igång en bilträff varje lördag.
Ni kanske ska göra en egen tråd för lördagsträffarna istället för att diskutera det i en eftersnackstråd för motormässan. Blir nog synligare för fler då.