3615
Sök

Kolla på Bil utan stereo/radio, hur göra?

47 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
Tjo!

Har spanat in en bil som varken har stereo eller radio, kan tyckas väldigt konstigt, jag fick låna farsans bilstereo att ta med, men jag är orolig att den inte passar, måste man köpa någon adapter kanske? är det svårt att sätta in en stereo? man vill ju såklart testa ljudet, eller finns det något annat simpelt sätt att testa högtalarna?

228 Inlägg
19 juni 2010
om det ens finns högtalare i den?

Det e VI som e HAMMARBY!

Fotograf
1 319 Inlägg
19 juni 2010
alla stereo apparater är lika stora om du har en 1din stereo. sen så klart det funkar men kan vara att dom klippt kablarna å då är det bara att skarva på så det blir en iso där. vad är det för bil ? sen hur det låter. är väll bara byta högtalare om det låter skit.

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

16 197 Inlägg
19 juni 2010
An0nym skrev:
Tjo!

Har spanat in en bil som varken har stereo eller radio, kan tyckas väldigt konstigt, jag fick låna farsans bilstereo att ta med, men jag är orolig att den inte passar, måste man köpa någon adapter kanske? är det svårt att sätta in en stereo? man vill ju såklart testa ljudet, eller finns det något annat simpelt sätt att testa högtalarna?

själv tar ja aldrig förgivet att bilar ja köper har stereo,  fast de e klart att skulle dom ha de så plockar ja ur de iaf..haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Saabifierad
2 031 Inlägg
20 juni 2010
Kolla så att bilen har antenn och högtalare, det kan tyckas som en självklarhet men ibland har dom inte ens det, då snackar vi snikversion tongue Min Alfa hade varken högtalare, radio eller antenn, jag vet inte hur dom tidigare ägarna klarade sig hmm

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

jorgen72
20 juni 2010
Det har ju absolut inget med bilen o göra är bilen fin o du vill ha den så är de ju bara o sätta i en stereo efter du har köpt den.

Sök