Dem går ju att andvända men är ju inte "optimala" för motorn och därmed bör ta skada ( hur mycket är ju inte säkert, sånt brukar man ju få reda på efteråt. ) Jag skulle då köpt dem ska vara till din istället för att chansa.
Skit samma, det är samma stift i dom,, NGK BPR6ES, ni behöver inte fråga om några andra stift, för alla andra suger, gasgag: SPECIELLT BILTEMAS stift..
hur fan kan ni säga att biltemas stift sitter i massa original bilar? tror ni tex att volvo skulle sätta i biltemas stift på en service eller när dom tillverkar bilar?HAHA..man kan köpa saker på biltema..men INGENTING som hör till bilen köper man på biltema!!!!!!!!!!!!
hahahaaha helt rätt svar... biltema är så jävla sämst, och sån jävla inkompetent personal så man blir ju fan CP bara mnan går in där... HAHAHAHAHAH gasgas, du är fin du !!!
Ja va fan dom kan inte ljuga ändå. Jag fattar väll att dom inte har biltema stift på orginal men märket Eyquem har många bilar orginal menar jag.
Hå här står det!!!!!!!!!
Eyquem är ett högkvalitativt tändstift tillverkat i Frankrike. Eyquem sitter idag originalmonterade i de flesta franska bilmodeller samt även många andra europeiska bilmärken, även svenska. Dessutom används Eyquem tändstift av flera tävlingsstall inom Rally samt annan tävlingsverksamhet.
står det att stifet passar till GL borde det vara samma som du ska ha... men tycker det är mycket lustigt att dom har skrivit bil modell å inte motor modell...