Grabbar, ta tummen ut ur röven å kör en ROADTRIP till Malmö (Örestadsbilvård) och få alla rutorna om detta önskas för 2000! ... Fick detta budet på saaben , fast jag blev sjuk den dagen som detta skulle fixas, men dom tona alla rutorna på min Honda Civic (bild finns på profilen) för 1500 och detta va alla rutorna!
haha, jo sant :p.. eller kanske inte ;P.. men kanske runt 1500 haha.. Då svärmor bor i västervik å brukar få tanka 2 gånger , en dit och en hem så :p..
det är snyggt och inte alls svårt, tonat bakruterna på min saab med biltemas, blev precis som alla andras , bara man har tålamod och så. Vill tona framruterna även men kostar ju som in i helvete när man får farbror blå i ryggen
Jag har haft solarplexius och det passade rätt fint i bakrutan dock så såg jag inte så mycket ut. Min baslåda fungerar inte alls så bra tillsammans = mkt vibrationer.
Men har en vän som har på en saab 9-5 kombi och vart toknöjd.
Att ha solarplexius på framrutorna verkar ju jättejobbigt, hur gör man när man vill dra ner rutan?
Nu kör jag soyafilm, färdigskuren löstagbar film runtom och är väldigt nöjd. Vill man inte ha kvar filmen (t ex när det blinkar blått och rött om bilen bakom) så tar man ner rutan 1cm och drar loss den. På med lite vatten dagen efter och sätt dit den igen.
Men om jag inte hade haft soyafilm hela vägen så hade jag iaf haft det fram då det är så smidigt vid ovanstående scenario eller när man blir mörkrädd på vintern....
Har lite bilder på S90n med både solarplexius och soyafilm på.