Har varit tyst här länge nog nu Inte gjort så stora förändringar. Håller på att monterar om diskanterna, tillverkar nya galler och öppnar upp ovanför slutstegen.
2st ODR
Ska sitta fast. Lite svår att få ut för tjuvarna också
Lagt dit bitarna löst nu. Skall bli aluminium distanser som vilar på slutstegen istället för träklossar.
Då är bilen så gott som klar inför EM 2009 då. Finns mycket planer som skall genomföras inför nästa säsong, men detta är vad jag hann med att frambringa till i år. Nu sitter iaf alla produkter i bilen och jag vet vad jag skall göra annorlunda inför nästa säsong.
Fick limma tillbaks några ribbor på ett galler efter min sponsor hade känt om det satt fast ordentligt Ikväll skall jag uppdatera presentationen och rätta till lite kablar i skuffen och kanske städa ur bilen lite Imorgon är det jobb som vanligt och på Tisdag morgon 07.00 samlas vi utanför DLS i Göteborg och börjar färden mot Rotterdam.
De gick inget vidare.. Fick problem med ljudet under tweakning precis innan bedömningen som vi inte lyckades hitta felet till.. Bortskruvad helt enkelt. 18:e av 25 deltagare.. Han som vann SM förra året och kom en plats efter mig på SM-finalen i år hamna på en plats före mig med 3p marginal. Det säger väl lite om motståndet på EM. Helt sjuka bilar. Ska lägga upp lite bilder här när jag orkar. Har så jäkla mycket att ta itu med här hemma nu som jag skjutit på.
Volvon spelar fortfarande men inte länge till. Saker är på väg ut och bilen ska återställas och säljas. Det mesta kommer att återanvändas i nya bilen med reservation för ändringar beroende på om nya produkter blir klara osv.
Volvon spelar fortfarande men inte länge till. Saker är på väg ut och bilen ska återställas och säljas. Det mesta kommer att återanvändas i nya bilen med reservation för ändringar beroende på om nya produkter blir klara osv.
gött gött , kommer bli skitbra tillslut med jettan , då är detta typ slutet på denna projekttråden inte sant?? eller har jag kanske fel ?