Hej! Söker med ljus och lykta efter denna takvinge, anleningen är att jag inte vet vart den är köpt och nu har bromsljuset gått sönder -måste ha nytt innan besiktningen!
SNÄLLA hjälp! Bromsljuset är 30 cm långt och det står CARELLO i plasten. EDIT: Killen som sålde bilen till mig hävdar att vingen är köpt i Göteborg från en firma som leverar den färdiglackad. Annonsen hade han hittat via Blocket. (ja, jag har googlat och kollat blocket)
Den som först svarar vart denna vingen går att köpa vinner en näve fickludd!
Jo, det går ju att göra vad som helst med lite kreativa tankar, tid och hantverksskicklighet -jag saknar alla tre. Hela insatsan, en kopparbrygga, som håller dioderna är helt sönderärgad, kopparn är grön och smulig så man måste isf. bygga en helt ny insats.
ser ut att vara en realcar vinge till deras kjolpaket som hör till V70N....
Det är i alla fall inte deras vinge som hör till Iridium kjolpaketet.
Om jag skulle vara dig så skulle jag kolla på Racimex eller Hällsjö styling. Sökte på blocket på takvinge till V70N och då kom de företagen upp. Finns ju även ett företag här i Göteborg som heter CK carstyling eller nått liknande som säljer lite olika kjolpaket, ögonlock mm.
Ser ut som en helt vanlig original vinge... finns garanterat på blocket eller tradera. Ett tips är att fixa ett vitt glas till bromsljuset. Ser mycket fräshare ut! Lycka till!!!
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity