3458
Sök

Ny stereo ? finljud, design inte viktigt

238 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
Tja nu har jag bränt signaljorden i stereon när jag råkade göra en handbromsvändning så gled basen iväg och jorden losnade antagligen tongue jaja men til saken, jag ska köpa ny och har tänkt lägga maximalt 2200 kr har tittat lite på alpine värkar rätt nice, skulle gärna vilja ha kablar till min multiratt oso display från stereon, är ett plus om det fins och fungerar till min vectra, fundera lie på begagnat men njä käns bättre med nytt eller tänker jag fel.. tongue

Hällst minst 2 lågnivåer och många instälningsmöjligheter är ett plus vet att jag inte får värdens bästa sterio för pengarna men jag har använt 500 kr:s innan så det är en bit på vägen tongue

Tack på förhand // Tobbe

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
7 november 2006
jag är väldigt nöjd med mitt ljud, kan starkt rekomendera min huvudenhet med många inställningsmöjligheter och 6 (!) lågnivåutgångar.

detta är det jag har:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=26234

man lever bara en gång så lev väl!

67 Inlägg
7 november 2006
Tuben skrev:
Tja nu har jag bränt signaljorden i stereon

Tack på förhand // Tobbe

hur märker du att du bränt signaljorden?

238 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
Antar det eftersom det bara är missljud genom lågnivån och inte i mina vanliga högtalare, så först trode jag lågnivån var paj, så kopla in mp3:an istället å den funka kannon, knackar man på cdspelaren så går det ljudet till basen och när man bytar cd så knäpper det och dunkar i basen + när man stänger och startar den så dunkar det... men koplar jag bort lågnivån och kör utan baslådan så funkar det hur bra som hälst....

238 Inlägg
7 november 2006
Trådstartare
Bullo skrev:
jag är väldigt nöjd med mitt ljud, kan starkt rekomendera min huvudenhet med många inställningsmöjligheter och 6 (!) lågnivåutgångar.

detta är det jag har:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=26234

den stereon kostar väll ändån mer än 2200 kr ?

Sök