3299
Sök

Inför: Karlstadracing's Motordag med Carlstad Streetmeet - 14 Augusti

492 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
Fint att det finns intresse!
Kan även meddela att ENFOTO.NU kommer vara officiell fotograf och även han kommer att erbjuda
fotografering av din bil på träffen! (OBS! Endast vid fint väder)

Mer info hittas på www.carlstadstreetmeet.se

Exempelbilder av ENFOTO.NU (Fotograf | ERIK NYGREN)

http://www.eriknygren.com/webportfolio/fordon_30.jpg

http://www.eriknygren.com/webportfolio/fordon_03.jpg

http://www.eriknygren.com/webportfolio/fordon_06.jpg
Senast redigerat av JoXter (11 augusti 2010)

43 Inlägg
11 augusti 2010
Jag kommer dock bara för att titta tongue

492 Inlägg
11 augusti 2010
Trådstartare
Lördagen närmar sig!

Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00.
Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.

Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.

Vi syns på lördag!

It's time to nut up, or shut up !
181 Inlägg
12 augusti 2010
Lite OT, men ingen i grums,vålberg/karlstad trakterna som har en elektrisk mutterknack som är bättre än en birka tools Mutterknackare ? lol Får inte av satans muttrarna med min på 650nm. Och måste lufta bromssystemet. Vore synd att inte få ha bilen dit sad

2 Inlägg
13 augusti 2010
anmäld om inte vädret ser ut som dä gör idag med spöregn...

Abiit, excessit, evasit, erupit
145 Inlägg
13 augusti 2010
Jag tänkte dyka upp om det inte ställer till sig i rally skogen och blir sen hemkomst ifrån kvarn.. Dok så får vi se vad det blir för motor fordon.. tongue

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.

Fotointresserad.
230 Inlägg
13 augusti 2010
Verkar iallafall hålla uppe med regn imorrn smile

1 531 Inlägg
13 augusti 2010
JoXter skrev:
Lördagen närmar sig!

Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00.
Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.

Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.

Vi syns på lördag!

Vill göra ett förtydligande över priserna från Kils Verktyg & Färg, det skall stå Karlstads Verktyg & Färg samt att det är en brännare för att smälta ihop tex krympslang osv smile

Vi ses imorn på G:a flygfältet vilket kommer bli en kanon dag big_smile

188 Inlägg
13 augusti 2010
Idag har jag hämtat produkter till prisbordet.
- Polermaskin från Lahega och hylsnyckelsats från Kamasa, från Autoexperten Karlstad.
- Tre tvätthinkar fyllda med produkter från Lahega, från Top Car.

Mycket på prispordet imorgon, till fordon och röstdeltagare.

Mvh bruze

Egen företagare
864 Inlägg
13 augusti 2010
jag måste lämna tråkiga nyheter att jag inte kan komma, jag har fått nått knas med bilen som jag måste få ordning på.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

It's time to nut up, or shut up !
181 Inlägg
47 Inlägg
14 augusti 2010
JoXter skrev:
Lördagen närmar sig!

Vi syns på lördag!

Hur ser det ut för dagen? Blir det något eller? Här i Forshaga är det grått men inget regn(än).
Jag hoppas vi kör ändå och att regnet håller sig undan.

Med förstånd lever man längre.

811 Inlägg
14 augusti 2010
Soligt och fint här i karlstad. Enligt yr.no ska det vara fint väder hela dagen

paparazzi
349 Inlägg
15 augusti 2010
Till nästa träff ska jag styra upp lite bättre och mer synligare bilfotografering.. 
Tyvärr blåste en studioblixt omkull och landade i asfalten så blev inte riktigt som planerat där..

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.

3 390 Inlägg
15 augusti 2010
Skapa en eftersnack tråd.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök