Fint att det finns intresse! Kan även meddela att ENFOTO.NU kommer vara officiell fotograf och även han kommer att erbjuda fotografering av din bil på träffen! (OBS! Endast vid fint väder)
Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00. Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.
Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.
Lite OT, men ingen i grums,vålberg/karlstad trakterna som har en elektrisk mutterknack som är bättre än en birka tools Mutterknackare ? Får inte av satans muttrarna med min på 650nm. Och måste lufta bromssystemet. Vore synd att inte få ha bilen dit
Det är nu sen onsdag kväll och nedräkningen mot lördagens Motordag med 201 meter, utställning och crusing närmar sig med stormsteg. Tänk på att tiden är start klockan 14:00 och insläppet öppnas 12:00. Pokaler kommer delar ut på 201 rakt fram och utställningen, till pokalerna kommer även mycket fina produktpriser delas ut till vinnarna.
Bland pokalerna ligger också hylssats från BDS, högtalare från BRL, olja från Karossen, minisvets från Kils Verktyg & färg, fotosession från enfoto.com, produkter från J-Spec Sweden och Top Car är på ingång.
Vi syns på lördag!
Vill göra ett förtydligande över priserna från Kils Verktyg & Färg, det skall stå Karlstads Verktyg & Färg samt att det är en brännare för att smälta ihop tex krympslang osv
Vi ses imorn på G:a flygfältet vilket kommer bli en kanon dag
Idag har jag hämtat produkter till prisbordet. - Polermaskin från Lahega och hylsnyckelsats från Kamasa, från Autoexperten Karlstad. - Tre tvätthinkar fyllda med produkter från Lahega, från Top Car.
Mycket på prispordet imorgon, till fordon och röstdeltagare.
Vi syns på lördag!
Hur ser det ut för dagen? Blir det något eller? Här i Forshaga är det grått men inget regn(än). Jag hoppas vi kör ändå och att regnet håller sig undan.
Till nästa träff ska jag styra upp lite bättre och mer synligare bilfotografering.. Tyvärr blåste en studioblixt omkull och landade i asfalten så blev inte riktigt som planerat där..
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.