Jag hade tänkt skaffa dragkrok till min Stagea, det enda problemet är besiktningen! Hur får jag en import bil som aldrig gjordes till europa godkänd med dragkrok? Jag har fått allting beskrivet som att man behöver en dragkrok som är "godkänd" av tillverkaren till bilen, stämmer detta verkligen? För det finns hur många dragkrokar som helst som passar rakt på Stagea!
Tänkte se om det är någon som tidigare har lyckats få igenom dragkrok på helst en Stagea eller en Skyline. Skulle gärna vilja veta hur ni har gjort och även teorier om hur jag ska gå till väga vore välkommna!
finns som sagt ett svenskt företag som skräddarsyr dragkrokar till fordon som inte har det :-) Mitzu vet :-)
Skulle gärna vilja veta vad det är för företag som gör det, skriv gärna om du vet! Vore bra om jag kunde ordna dragkrok på Stagean annars får jag lösa det till mammas SAAB! Men man vill ju ogärna behöva låna andras bilar!
Ja, de har ju gjort om forumet så att det ynkla sättet att kunna premunera på en tråd är att skriva i den, vad jag har sett, så ja, för min del var det vettigt
Varför vill du prenumerera på en tråd som legat död sedan 2009-11-18?
Faktiskt ganska bra att tråden lyftes. Håller på och ska tillverka drag till min inom en överskådlig framtid. Lägger upp nån bild här när det är klart så folk kan se, sen finns alla mått på hur man kan göra.