blir troligtvis skillnad. vi har 2 utblås original på audin längstbak som vi tog bort och satte dei 2,5" rör ut lät mycket bättre.
Sen i dag var jag i garaget 11 timmar och byggde ett eget system i 3" rostfritt började bakom katten och har ingen ljuddämpare alls. låter som en tok trimmad amerikanare med 900hk lite väl kanske men det vara bara kul att göra tills vi köper ett riktigt system
Men kapa bort dom sista och ta 2,5" rör så blir det ganska säkert skillnad. har du 3 eller 4 dämpare?
Såg i din profil att den hade 102hk eller något liknande? Antar alltså att det är 4cyl 316 vi snackar om? Jag själv kapade bort sista ljuddämparen och satt på en stegmuff till 2,5", 1 meter 2,5" rör och på slutet ett fett utblås. Blev ganska snyggt och lät riktigt skönt. Ganska lämpligt enligt mig men delade åsikter från andra
Såg i din profil att den hade 102hk eller något liknande? Antar alltså att det är 4cyl 316 vi snackar om? Jag själv kapade bort sista ljuddämparen och satt på en stegmuff till 2,5", 1 meter 2,5" rör och på slutet ett fett utblås. Blev ganska snyggt och lät riktigt skönt. Ganska lämpligt enligt mig men delade åsikter från andra
Ja, för jag tänkte ta bort sista ljuddämparen och ersätta den med ett rör. sen tänkte jag köra med 2x 3" utblås
Ja, för jag tänkte ta bort sista ljuddämparen och ersätta den med ett rör. sen tänkte jag köra med 2x 3" utblås
va tror du om de?
Tycker det låter kanon! Väldigt enkelt att böka på under den också, finns mycket utrymme!